Search
Close this search box.

חטיפה בבית כנסת בטקסס: כל בני הערובה שוחררו בחיים

אמש (מוצ"ש) התבצר טרוריסט מוסלמי בבית כנסת בטקסס, לאחר מספר שעות מתוחות החוטף נהרג ובני הערובה שוחררו.

שתפו :

 

 

במהלך אירוע בר מצווה שנחגג בבית הכנסת הרפורמי 'בית ישראל' בטקסס פרץ מוסלמי חמוש וחטף 4 בני ערובה, ביניהם רב בית הכנסת. בפייסבוק של בית הכנסת תועד מנהל עם המשטרה מו"מ על שחרור החטופים: "דורש לשחרר את אחותי". אחותו היא הטרוריסטית, ד"ר עאפיה סידיקי, פקיסטנית מוסלמית שמרצה עונש מאסר של 86 שנה בארצות הברית.

לאחר שעות ארוכות של מתח בשעה 2:30 שעון ישראל שוחרר החטוף הראשון, והלילה (9 בערב שעון מקומי) פרצו כוחות המשטרה למקום והצילו את ארבעת בני הערובה, והביאו למותו של החוטף.

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן: "תודה לאל לכל בני הערובה בטוחים. אני מודה לרשויות אכיפת החוק שהגיבו במהירות כדי להבטיח את שלומם. התקרית הנוראה הזו מזכירה לנו שמנהיגי ארה"ב חייבים לפעול היום. אסון ממתין אם לא יינקטו צעדים רציניים נגד האנטישמיות".

בעקבות אירוע הטרור האבטחה סביב בתי כנסת ברחבי ארה"ב תוגברה היום כאמצעי זהירות. המשטרות המקומיות הגבירו את פעילויותיהן, בין היתר, בניו יורק, בלוס אנג'לס ובדאלאס. ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס, אמר כי משטרת ניו יורק הקצתה כוחות נוספים למוסדות יהודיים ברחבי העיר. הרשויות בלוס אנג'לס אמרו כי הן נמצאות בקשר עם הקהילה וכי אנשי אכיפת החוק עורכים פטרולים מסביב לבתי כנסת.

 

צילום: פלאש 90.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום