Search
Close this search box.

משרד הבריאות נגד פרופ' עידית מטות

"ההתנהלות והשפה שבה בחרה להביע את הביקורת שלה מעלים חשש שתאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות"

שתפו :

 

פרופסור עידית מטות מבית חולים איכילוב התבטאה נגד מדיניות הבידודים של משרד הבריאות ואמרה: "החרדה ותחושת הפחד מנהלים את מקבלי ההחלטות", אמרה שנתוני מספר החולים הקשים מוטעים וקראה לבטל את הבידודים לחולים אסימפטומטיים. לצערי, במקום להתייחס לזן הזה בהתאם, אנשים נאלצים להיות כלואים בבתיהם, אנחנו דה פקטו בסוג של סגר והמדינה על סף קריסה. תגידו, השתגענו? ועל מה?"

הדברים התפרסמו גם בחשבון הפייסבוק הרשמי של בית החולים איכילוב. במשרד הבריאות הגיבו לדברים ואמרו: "ההצעה אינה מקובלת, ההתנהלות והשפה שבה בחרה להביע את הביקורת שלה מעלים חשש שתאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות", כתבו.

לדברי משרד הבריאות, "בעוד מערכת הבריאות משקיעה מאמץ אדיר לשמירה על בריאות הציבור והצלת חיים, מתעוררים גורמים קולניים, לרבות רופאים, שמייצרים שיח חסר אחריות שמטרתו לכרסם באמון הציבור". הם הבהירו כי הצעתה של פרופ' מטות "אינה מקובלת על משרד הבריאות, עלולה להביא לפגיעה קשה בקבוצות שבסיכון, לעלייה במספר החולים הקשים ולתמותה".

"לצערנו," סיכמו במשרד הבריאות, "התנהלותה של פרופ' מטות והשפה שבה בחרה להביע את הביקורת שלה, מעלים חשש שתאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות". במשרד הבריאות התבטאו בנוסף גם נגד כך שפרופ' מטות פרסמה את דעתה האישית בפוסט בעמוד הרשמי של בית החולים איכילוב, וציינו כי זה "פסול ואסור". "מי שלא רוצה לסייע – שלא יפריע", כתבו.

צילום: יוסי אלוני פלאש 90

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום