חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו רוצה שההדברות לא תפסק לעולם

מה יעסיק את הממשלה ואת הקואליציה בכנס הקיץ הקרוב? למה גם באופוזיציה מעדיפים את ההדברות ולמה החרדים הבינו את האירוע? הכתבת הפוליטית של מעריב, אנה ברסקי, לקראת חזרת הכנסת לעבודה

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

השבוע נפתח כנס הקיץ בכנסת והמערכת הפוליטית דרוכה כשעל הפרק הרפורמה המשפטית שנגנזה, והכנת אישור התקציב בוועדות ובמליאה. הכתבת הפוליטית אנה ברסקי מספרת על אחדות מפתיעה בין הקואליציה והאופוזיציה לגבי ההפגנות נגד הרפורמה: "יש שילוב אינטרסים של האופוזיציה בכנסת עם הקואליציה, להמשיך את ההדברות ולא לחזור להפגנות מהר מאוד וזה משתלב עם הרצון של הקואליציה. נתניהו מאוד נבהל מהפגיעה בכלכלה ובצה"ל ולדעתי אם זה היה תלוי בנתניהו ההדברות הייתה יכולה להמשך מבחינתו 3 שנים וחצי".

ברסקי סבורה כי הכנסת תעסוק ברוב זמן הכנס דווקא בנושאים הכלכליים: "עד סוף מאי מבחינת הממשלה והקואליציה יהיה התקציב ובנושא הזה הם יפעילו את כל כובד משקלם. אם התקציב עובר זה מבטיח לממשלה לפחות שנתיים שאפשר לתפקד יחסית בשקט.

הדבר הנוסף שיעסיק את הקואליציה זה יוקר המחיה ואפשר לראות את זה דרך הביקורת של דוד ביטן. צריך גם להגיד מילה טובה לחרדים שהבינו שאם חוק הגיוס יקודם זה יכול להדליק שוב את השטח אפילו ברף גבוה יותר".

צפו בראיון המלא

 

 

 

 

 

 

נבחרי הציבור מוחלשים כבר שנים בידי מלתעות מערכת המשפט

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום