חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״אם יהיה כשלון בהדברות – נתניהו בבעיה״

בתקופה האחרונה מתרבים הקולות והתדרוכים שמדברים על יחסים מתוחים בין ראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין. הכתבת הפוליטית אנה ברסקי עושה סדר בשמועות

שתפו :

צילום: אריק מרמור, פלאש 90

האם הרפורמה המשפטית גרמה למתיחות בין ראש הממשלה לשר המשפטים? הכתבת הפוליטית של ״מעריב״ אנה ברסקי מנסה להסביר את טיב היחסים בין השניים שהלכו דרך ארוכה יחד.

ברסקי: "מלכתחילה מדובר במערכת יחסים שבה הם לא מעלים מסך עשן, לא מנסים למכור שהם בכסאח. אלו תדרוכים שלא יוצאים מנתניהו או מלוין. נתניהו מאוד סומך על לוין למרות שידוע שהוא נזהר מצמיחה של כוחות פוליטיים לידו, בשונה מכל אלה הוא מאוד סומך על לוין".

ברסקי סבורה כי היחסים יישארו טובים רק אם יגיעו לפשרה בנושא הרפורמה בבית הנשיא: "מצד אחד, השיח הזה מסתובב בסביבת נתניהו שיש אנשים שמאשימים את יריב לוין בבוטות ובקיצוניות באופן קידום הרפורמה. המתדרכים אמרו שלו היה צנוע יותר היה ממיין את המילים יותר. כל עוד נתניהו נותן אמון ביריב לוין אלו רעשי רקע. מצד שני, הבייס של הליכוד הוא לגמרי עם יריב לוין. נתניהו חושב שלא צריך לקדם אותה, שאין מה למהר והוא מורתע. אבל הבייס, ראינו אותו בעצרת וראינו איך הם מקבלים את יריב לוין. אם יהיה כישלון בהדברות – נתניהו בבעיה: הוא לא רוצה לחזור לחקיקה ולא רוצה להתעמת מול לוין".

איך זה ייגמר? צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

פרופ' דיסקין: החקיקה היא רק המלצה – מי אומר את המילה האחרונה?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אור
אור
1 שנה לפני

ברומי העתיקה היה איש חכם, אשר מעולם לא פרסם את שמו אבל כל רומי הכירה את מה שהיה כותב על קירות העיר הלבנים… אותו חכם עלום שם, מקרא בפי העם : IL CARBONARO ״איש-הפחם״ וכך לא היה אפילו שופט אחד שהיה נגדו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום