חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיפה: מהי המטרה האמיתית של העמותות שמממנות את המחאה נגד הרפורמה המשפטית?

ראש דסק התחקירים של ערוץ 14, עקיבא ביגמן, בראיון לזיו מאור על העמותות שמממנות את עשרות הארגונים ששותפים במחאה נגד הרפורמה, מהן המטרות הרשמיות של אותן עמותות ואיך המחאה משרתת אותן?

שתפו :

תומר נאומברג, פלאש 90

הסעות, שלטים, דגלים, הגברה, במות ענק, פרסום בעשרות מיליוני שקלים. לפי הערכות המומחים יש צורך בכיסים עמוקים מאוד כדי לקיים את המחאה "העממית" נגד הרפורמה המשפטית.

ראש דסק התחקירים של ערוץ 14, עקיבא ביגמן, צלל לתוך הנתונים של העמותות וגילה כמה פרטים מעניינים: "אם מתחקים אחרי 'הדגלים השחורים', 'קומי ישראל' ועוד הרבה מאוד גופים, מגיעים לאחת העמותות המרכזיות היא עמותת "עתיד כחול לבן". זה אחד הגופים המרכזיים שמממן את המחאה. היא הוקמה לפני כעשור על ידי יזם היי טק".

"העמותה הזו לא הוקמה כדי להאבק ברפורמה המשפטית, מן הסתם, כי היא הוקמה לפני עשור", מסביר ביגמן, "מטרת העמותה לפי מסמך ההקמה היא לקדם שתי מדינות לשני עמים. ברור לגמרי שהמטרה שלה אינה הרפורמה, כדי להקים מדינה פלסטינית צריך להפיל את ממשלת הימין".

צפו בראיון המלא שחושף פרטים נוספים באולפן ערוץ TOV

 

אלעזר שטורם בווידוי אישי: "כשחדלתי לקיים מצוות הכרזתי שאינני יהודי"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
20 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גרנדמיזר
גרנדמיזר
1 שנה לפני

כל כך הרבה שטויות ושקרים . בסך הכול רוצים שלא תהיה דיקטורה דתית משיחית . רוצים שיהיה עתיד לילדים שלנו ושעברינים לא יהיו על הגה השילטון .

קצת עובדות
קצת עובדות
1 שנה לפני
הגב ל  גרנדמיזר

נכון בגלל זה לא חוקרים את גנץ וחבריו ששדדו 5 משח. את לפיד עם מיליונים לעמותת איילים, הטבות למילצ'ן וקומבינות בקק"ל, את ליברמן שקיבל משלף והרשימה לא נגמרת. גם ברק הפדופ וברק עם 15 דירות ובני משפחה בכל הצמתים של מקבלי ההחלטות, בייניש שסידרה שופטים שהחליטו לבטל את המשפט של בעלה. את חיות עם עבירות בניה וניגוד עניינים בתיקים שבעלה מייצג. בןארי ורוצה דוד ו… ו.. כך זה שהגמל לא רואה את הדבשת שלו

פלוני חבר של אלמוני
פלוני חבר של אלמוני
1 שנה לפני

זה נבלה וזה טרפה. ודווקא בגלל זה אסור לפגוע בעצמאות בית המשפט

עמי
עמי
1 שנה לפני

איזה עצמאות זאת אם במשך 70 שנה כבר, וזה בדוק (וגם אהרון ברק שלך יודה בזה) 70% משופטי בג"ץ מצביעים לגוש השמאל תסביר את העצמאות פה…????????

חן אילון
חן אילון
11 חודשים לפני

מי פוגע בעצמאות בית המשפט… 2 שופטים מהקואליציה???

גבי
גבי
1 שנה לפני
הגב ל  גרנדמיזר

טמבל

רותי ש.ש.
רותי ש.ש.
11 חודשים לפני
הגב ל  גרנדמיזר

יש עובדות.
יש תעוד.
לא רוצים בית משפט תומך בלד, תעל , רעם וחדש.
רוצים בית משפט, לא בית משפח תומך מחבלים.

חן אילון
חן אילון
11 חודשים לפני
הגב ל  גרנדמיזר

מענין … 2 שופטים מהקואליציה זה כי לא רוצים דיקטטורה… אבל דיקטטור עריץ זקן מושחת בעל 18 דירות הידועות שיש לו בארץ… מה ליכאורה בחו"ל עדיין לא ידוע… וזה שהחליט כי הוא ועבדיו שנבחרו על ידו ישלטו במדינה בלי שנבחרו , זאת ממש לא דיקטטורה…
וללמד תנ"ך היסטוריה יהודית וכד' זה משיחי… זה לא טוב לילדים של זבל שמאלנים כמוך… אך באנגליה כשמשחו ממש בשמן את הנסיך להיות למלך … זה נאור ולא משיחי…

קצת שפיות
קצת שפיות
1 שנה לפני

היה נחמד אם הייתם מוסיפים איזה מסמך או תמונה, לפחות בפוטושופ או משהו כידי לחזק את הטענות שלכם. כי לטעון אפשר הרבה, השאלה היא כמה יש אמת?
שמות, מספרים, תמונות של שיירות אוטובוסים, משהוא…. השטן מסתתר בפרטים הקטנים…

שלמה
שלמה
1 שנה לפני

מה הבעיה עם 2 מדינות ל-2 עמים? זה מה שביבי אמר, בנאום בר-אילן שלו, שצריך לעשות. לא ככה?

מיי ביי
מיי ביי
1 שנה לפני
הגב ל  שלמה

אז מה אם הוא אמר לפני 200 שנה, קרה עם זה משהו?

קצת שפיות
קצת שפיות
1 שנה לפני

לא התעצלתי ובדקתי מה זאת העמותה המסתורית הזאת.
הכן נוסדה בלפני יותר מעשור, הכן פועלת לקידום שתי מדינות (שזאת גם הצהרתו של ראש הממשלה המכהן) כוללת 8 חברים, עם תקציב של 1.7 מיליון שקל בשנה. זה רבע משכורת שנתית של מנכ"ל בנק. אך עמותה כזאת מצליחה להוציא מאות אלפים לרחובות…. אתם תשפטו

יואל
יואל
1 שנה לפני

אפילו לנתניהו נמאס מהביביזם הזה. מה מטרתה? מה לא מטרתה?

משה טסל
משה טסל
1 שנה לפני

שתי מדינות?
תודה, אין צורך. אחת זה מעל הראש.

דגי
דגי
1 שנה לפני

מה המטרות של פורום קוהלת ? מדוע יהודים אמריקאים שלא חיים פה הילדים שלהם לא הולכים לצבא והם לא משלמים פה מיסים חושבים שיש להם זכות לשנות פה את שיטת המישטר?

דורון
דורון
1 שנה לפני
הגב ל  דגי

דברים נכונים. אבל דברים של חסר דבשת שחי בשקר.כול מה שכתבת נכון על ה0מול הגיזען שניתמך ע'י יהודים מאמריקה. שאין פה מקום להתחיל לציין את כול העמותות שכול ממטרה שלהן זה להחריב את עם ישראל. וכן ירבו עמותו כמו פורום קוהלת שאוהבים את כול עם ישראל ולא רק את עצמם.

יעקוביאן
יעקוביאן
1 שנה לפני

ומה רע בשתי מדינות לשני עמים? כבר כיום נראה שקשה להסתדר עם מדינה אחת לשני עמים (חילונים מול חרדים ומשיחיים), אז אם יהיו במדינה גם פלסטינים מיהודה ושומרון, זה מתכון להתפרקות מובטחת. כל אוהדי המדינה האחת הכוללת את יהודה ושומרון צועדים בעיוורון משיחי אל התהום.

רון
רון
1 שנה לפני

רוב היהודים סובלים מי תסמונת סטוקולם וזה גורם להם לא להבין שמדינת ישראל היא הבית היחיד שלהם.
לאמין לתרבות האיסלמית, זה התאבדות ולא גזענות.

֫

ליאור
ליאור
1 שנה לפני

זה מה שאתם מוכרים לקוראים שלכם???

ימין אמיתי
ימין אמיתי
1 שנה לפני

יש כבר מעל 20 מיליון שקל שתרמו כל מי שאכפת להם מדמוקרטיה (יכולים לראות בעצמכם, הכל פתוח ושקוף באינטרנט) אבל תמשיכו לפמפם שקרים. מדינת הלכה לא תהיה כאן. אני אישית תרמתי מכיסי (לתשומת לב ביבי הקמצן), לא כמו הציונות הדתית והליכוד שנתנו מכספי הציבור שממנים את המפלגות לטובת ההפגנה ההזויה בעד הדיקטטורה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

20
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום