חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמר בר לב מסרב להתנצל: "לא עשיתי שום דבר רע"

השדרן מנחם טוקר קיים שיחה עם יו"ר דירקטוריון אנג'ל עמר בר לב בצירוף חקיין שחיקה את השר יריב לוין, בניסיון להבין מדוע קולו של בר לב לא נשמע בעקבות החרם הצרכני על מאפיית אנג׳ל

שתפו :

צילום: שלומי כהן / פלאש 90

לפני כשבועיים פרסם עמר בר לב בחשבון הטוויטר שלו תיעוד מהפגנה של ארגון "אחים לנשק" בה השתתף בבני ברק, והסביר: "…מה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שירות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

בר לב שכיהן כשר לביטחון פנים בממשלה הקודמת ומונה לאחרונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת "אנג'ל" עורר סערה בעקבות הפרסום. חברי הכנסת של הסיעות החרדיות מיהרו לגנות את מה שהם ראו בו ביזיון כלפי הגרי"ג אדלשטיין, שלפי הטענות ההפגנה התקיימה מול ביתו הפרטי.

בתגובה לכך הופצה ברשתות החברתיות יוזמה להחרמת המאפיה הוותיקה.

חבר הכנסת משה גפני, יו"ר ועדת הכספים כתב: "לעמר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו!…"

בזה אחר זה העלו תיעודים של ישיבות ומוסדות חרדיים שהכריזו על הפסקת ההתקשרות עם "אנג'ל" עד שיו"ר הדירקטוריון יתפטר מתפקידו. כך ישיבת "מיר" המונה אלפי תלמידים הודיעה כי אספקת הלחם היומית תוחלף בחברה אחרת, זאת בנוסף לאנשים פרטיים רבים, דתיים ושאינם דתיים שחשו צורך להצטרף למחאה על כבוד התורה.

בתוכניתו ברדיו "קול חי" קיים השדרן מנחם טוקר שיחה משותפת עם עמר בר לב ושחקן שחיקה את השר יריב לוין. במהלך השיחה התייחס בר לב לטענה שההפגנה התקיימה מול ביתו של ראש הישיבה והכחיש אותה מכל וכל, "היינו ליד בניין העיריה או משהו כזה", הוא אמר והוסיף שהוא עצמו לא נאם בהפגנה ואף אחד מהדוברים לא ביזה את כבודו של הרב.

השניים ניסו להבין מדוע בר לב נמנע מלצאת בפומבי נגד החרם ולהכחיש את ה"פייק ניוז" כלשונו, כיצד הוא הגיב?

האזינו לשיחה המלאה:

 

 

האם מאפיית אנג'ל צריכה להתנצל על הפגיעה ברב אדלשטיין?

 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

כל כך טפש ועיוור שלא רואה אפילו ישראל השניה לא קיים אצלו כלנו משרתים שלו חסרי זכויות טוב שלפחות נותן לנו לנשוםלפעמים

משה שטיינר
משה שטיינר
1 שנה לפני

מותר לבר לב להפגין , גם מול ביתו של הרב אדלשטיין, אבל יו"ר של חברה שפוגע ברבים מלקוחות החברה שהוא עומד בראש הדירקטוריון שלה הוא טיפש. והרבה יותר גרוע זה מה שכתב הנכד הרשע והטיפש.
וכשם שמותר לברלב להפגין מותר גם לחרדים לא לאהוב לחם שמוכרת להם מאפיה שאיננה רגישה לרגשותיהם.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום