Search
Close this search box.

"אי אפשר להמשיך ככה, החרדים מוכרחים להיות שותפים במאמץ!"

מזכ"ל תנועת "הביטחוניסטים" ירון בוסקילה מסרב לעשות הנחות לציבור החרדי וסבור כי צה"ל מסוגל לקלוט מספר גבוה של מתגייסים מהמגזר ולספק להם את התנאים המתאימים להם

תגיות

שתפו :

צילום: פלאש 90

"בוא נדמיין שאני ואתה יושבים באותו בית ולפתע הבית מתחיל לעלות באש – לא תצא יחד איתי לכבות את השריפה?" כך שאל מזכ"ל תנועת "הביטחוניסטים" ירון בוסקילה את הנוסע החרדי שישב ברכבו. לאחר שהאחרון השיב שבודאי שיצטרף, הסביר ירון את הנמשל: גיוס החרדים לצה"ל.

"אנחנו נמצאים במצב בו הלהבות הולכות ומתהדקות סביבנו", הוא מבהיר, "ומכאן נובעת הדרישה לציבור החרדי להפסיק לחשוש מפני החילון בצבא משום שכבר קיימות מסגרות נפרדות המיועדות לחיילים המבקשים להקפיד על אורח חיים הלכתי בהידור".

מה דעתו של בוסקילה על חלופה לגיוס לצה"ל באמצעות התנדבויות?

מהיכן נובע הקושי של החרדים להתגייס לצבא?

צפו בראיון המלא:

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

ירון איש אופטימי עם יכולת התבטאות גבוהה.
אני יותר פסימי. מסכים עם המנחה שצריך לגמור את הבעייה. זה לא בסדר, לא צודק, אבל זו המציאות. הביטוי "תורתם אמונתם" הפך אצלם — אצל השוליים הרחבים מאוד — לקרדום לחפור בו, כלי נשק נגד הפרוייקט הישראלי — ולכן נדרשת מדינה השם נפרדת לשוליים האלו שיחיו מהתקציבים שלהם ועם האמונה החרדה הקיצונית ושמדינתם תהייה, אם כך הם מאמינים, ללא צבא. זו המציאות וחייבים להקים מדינה זו בהקדם האפשרי. ציבור שבוחר להיות לא יצרני ולהכפיל את כוחו האלקטורלי למרות שהציבור חי (לא כולם) על תקציבים חיצוניים מפרק את המגזר היצרני ועושה פיגוע בפרוייקט הישראלי. עוד 15 שנים, 20% מאוכלוסיית ישראל יהיו חרדים ללא תעודת בגרות והמגזר (לפי הערכות קיימות), 50% מהכנסותיות יהיו מתקציבי מדינה ותרומות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום