חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״כל ערבי שגדל באיו"ש מתחנך על שנאה עזה למדינת ישראל כבר מילדות״

אבו מאזן תומך במחבלים באופן גלוי ומצהיר על הלגיטימציה שיש למאבק החמוש ב"כיבוש". לעת עתה אין דרך לחיות לצדה של הרש"פ כשהתרבות השלטת שלה מבוססת על שנאה לישראל. תא"ל במיל' יוסי קופרווסר מציע פתרון אחר

שתפו :

צילום: פלאש 90

ראש חטיבת המחקר באמ"ן לשעבר, תא"ל במיל' יוסי קופרווסר, מסביר מהיכן נובע הפער בין הגישה האמריקאית לבין התפיסה הישראלית ביחס לערבים באיו"ש.

לאחר שנים ארוכות של ניסיונות כושלים שעלו לנו בדם, אומר קופרווסר שהגיע הזמן להודות בכך שלעת עתה אין סיכוי להגיע לשתי מדינות בארץ ישראל, אך יש לו פתרון אחר.

 

 

בניגוד להנחה של ישראלים רבים, אין לטעות ביחס לאיבה של הרשות הפלסטינית כלפינו. תנועת הפת"ח, בראשותו של אבו מאזן מטמיעה תעמולה אנטי ישראלית ללא הרף, וכל ערבי שגדל באיו"ש מתחנך על שנאה עזה למדינת ישראל כבר מילדות.

האם אנחנו לקראת עימות עם איראן? קופרווסר אומר שעל אף שארה"ב מחפשת למנוע את העימות, הוא בלתי נמנע. האם לא הגיע הזמן ליזום פעולה נגד כוחות ה"פרוקסי" של איראן?

האוהלים שהקים חיזבאללה בתוך שטח ישראל מוכיחים את ההתלהמות של ארגון הטרור ואת התפיסה שלו כלפי ישראל כמדינה שהולכת ונחלשת. ובכל זאת, הוא מסביר שלא תמיד נכון למהר לתקוף.

צפו בראיון המלא.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום