חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״הרווחה לא לוקחת לכם את הילדים כי אף אחד לא ירצה אותם״

שרה העצני כהן נדהמה לגלות את התגובה של בכירה במשרד החינוך שאחראית על לא פחות מעל "שוויון בין המינים". בראיון ליגאל מלכה היא מספרת על השתלשלות העניינים

שתפו :

יו"ר ״ישראל שלי״, שרה העצני כהן שיתפה את התמונה של התינוקת שהונחה על מעבר חציה כחלק מחסימת כבישים בהפגנה נגד הרפורמה וכתבה בציניות שאם אלו היו מתנחלים הרווחה כבר מזמן היו לוקחים מהם את הילדים שלהם.

אחת המגיבות לציוץ הייתה אושרת לרר שייב שצייצה: "זה באמת מעשה חסר אחריות, אבל אין קשר לרווחה – הרווחה לא לוקחת לכם את הילדים כי אף אחד לא ירצה אותם אם הם חונכו בדמותכם".

בירור קצר העלה שהגברת לרר שייב היא אחראית על השוויון בין המינים במשרד החינוך ועל קרן קרב, שהיא קרן מאוד גדולה ומשמעותית במשרד החינוך.

 

שרה העצני כהן: "הייתי בהלם מהציוץ הזה. מכיוון שאני מאמינה גדולה בהורים, התמונה הזו לא זעזעה אותי ואני סומכת על שיקול דעתה של האמא שלא תסכן את הילדה שלה. בזמן הגירוש על דברים הרבה פחות גרועים רצו להוציא את הילדים מחזקת הוריהם. רציתי רק להציף את הצביעות כי זה משהו שהוא בלתי נסבל. אתה רואה את זה במכת"זיות, אתה רואה את זה בכתבי האישום ואתה רואה את זה בכל השרשרת".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ירמיהו- כמו הנביא רק יותר עדכני
ירמיהו- כמו הנביא רק יותר עדכני
10 חודשים לפני

לא יודע מה הן שותות אבל חייבים לגלות כדי לאסור את זה..
א. הורים מדהימים ככל שיהיו לא אמורים להשתמש בילדים שלהם בשום אופן לשום רווח פוליטי או אחר.. בעייני זה פשוט סרסור בילדים.
ב.אותה אחת שאמרה שאף אחד לא ירצה את הילדים- חולה, פשוט חולה. יש מספיק אנשים חשוכי ילדים שיתנו חינוך " נורמלי" או " רגוע יותר – פחות מתלהם אז לא יודע מה לכל השדים והרוחות היא עושה, איך הגיעה לתפקידה , מי מממן את השטויות האלה
בתקווה לגאולה שלמה ולשמועות ולבשורות טובות יותר.

vasa
vasa
10 חודשים לפני

אישה חסרת אחריות, שאני לא מעזה לקרא לה אמא כי היא לא כזו, אמא לא היתה מניחה את הבת שלה על כביש לוהט ביום חמסין לפני שני אוטובוסים , ומשתמשת בה כדי להצדיק את הטירלול שלה, אישה שחייבים לאטשפז

דפנה
דפנה
10 חודשים לפני

ידע כל יהודי כי אושרת לרר שייב מנוולת ולא ראויה להיות אמא ולא ראויה להיות אשה ולא ראויה לתפקיד ציבורי
חייבת אשפוז לטיפול נפשי!
עצומה בחתימת אלפי ילדים יוכיחו את הנוולות שלה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום