חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אחמד, שומע? יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם?"

השבוע כאשר טייסת הקרב לשעבר בשם שירה אטינג הוציאה את דיבת הארץ והטייסים בראיון בארה"ב, היא הציתה דיון שעורר בין היתר כאב גדול

אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"אם אתה רוצה טייסים שיהיו מסוגלים לטוס ולהפציץ בתים בידיעה שהם יכולים להרוג ילדים, צריך שיהיה לטייסים את הביטחון החזק ביותר באנשים שמקבלים את ההחלטות האלה", אמרה השבוע אטינג לתוכנית "60 דקות" האמריקאית. 

העיתונאי יהודה שלזינגר כתב היום "גם הבוקר חשוב לתקן את הנזק ולהזכיר: צה"ל לא מפציץ בתים עם ילדים".

אחד המגיבים היה ח"כ אחמד טיבי שכתב: "חוץ מהפעמים שכן". טיבי צירף תמונה שכללה 36 תמונות של ילדים שנפגעו מירי של צה"ל לכאורה, במהלך מבצע צבאי, מול איומי הרקטות לדרום. בין התמונות הייתה תמונתו של הילד עידו אביגל ז"ל שנהרג מפגיעה של רסיס של רקטה ששיגר החמאס. אמו של עידו הגיבה:

"הי אחמד, מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצה"ל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם? אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!"

 

ח"כ טיבי ענה לשני אביגל ולא התחרט על הצגת תמונתו של בנה יחד עם תמונותיהם של הילדים מעזה: "ילד הוא ילד הוא ילד. הרג ילדים הוא נורא. פלסטינים וישראלים. תארו לכם שהיית מסיר את תמונתו של עידו ז״ל מהידיעה ב"הארץ", מה הייתם אומרים? זה עדיין לא משנה את העובדה שהצבא ירה והרג מאות ילדים פלסטינים בשנים האחרונות. מגלה אמפטיה לצער ולכאב שלך. יהי זכרו ברוך. מי ייתן ולא יהיו עוד אמהות ומשפחות שכולות".

לבסוף החליט אחמד טיבי להוריד את תמונתו של עידו ז״ל.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
1 שנה לפני

רק שלא. אם צריך להאשים מישהו זה את המחבלים הפלסטינים מארגוני הטרור השונים שמחזיקים ילדים כמגן אנושי וככלי תעמולתי-אנטישמי, באופן שנוגד זכויות אדם, נגד ישראל. כמובן, שהאשמים המרכזיים בהקשר של השיח הנוכחי הם חברי מיליציית אחים לנזק, שעשו פה נזק כפול למדינה: בפעם הראשונה, שהם מהדהדים את עלילת הדם האנטישמית הזאת; ובפעם השנייה, שהם טוענים שישראל עושה את זה בפקודה מלמעלה – הרי מה שמשנה להם זה מי הם נבחרי הציבור ש-״פוקדים״ על כך. כי מבחינתם, אם אלה היו לפיד וגנץ, אז זה היה בסדר. מי אמר שהשמאל דואג למוסר ולזכויות אדם?! כי זה לא נשמע ככה בכלל מדברי הבלע הללו. בושה שאדם כמו אחמד טיבי יכול להיות חבר כנסת בישראל ובושה שיש מי שמתייחס לאנשים כמו חברי המיליציה הזאת כאל פטריוטים וציונים. אני יכול לחשוב על הרבה מאוד שמות תואר לאנשים האלה, פטריוטים וציונים הם לא חלק מהם.

Last edited 1 שנה לפני by Subs
נורית ב
נורית ב
1 שנה לפני

אחד טיבי הכלב

כתבות נוספות

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום