חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף במיל׳ יצחק בריק: האם לעצור את הלחימה לצורך החזרת חטופים?

האם להמשיך את הלחימה או לעצור אותה לצורך שחרור החטופים? האלוף במיל' יצחק בריק עם תשובה חד משמעית

פלאש 90

הדילמה הקבועה שאופפת את הלחימה ברצועת עזה עומדת תמיד תחת האפשרות לניהול מו"מ מול קטאר וחמאס על שחרור חטופים שמשמעותו עצירת לחימה ושחרור מחבלים. השאלה המרכזית היא האם להמשיך את הלחימה או לעצור אותה לצורך שחרור החטופים?

צילום: עטיה מוחמד/Flash90

 

 

 

 

 

 

 

האלוף במיל' יצחק בריק מקדים ומדבר על ההתנהלות הנכונה של צה"ל במהלך הלחימה: "מחכה לנו עוד לחימה ארוכה אבל גם אם נחליט להשתלט על הכל למעלה, תתחיל המלחמה הסיזיפית של  המנהרות מתחת לאדמה. מדובר על מאות ק"מ שמחברות את עזה הצפונית והדרומית ודרך פילדלפי לתוך סיני. כבר עכשיו, הם יוצאים מתוך הפירים, ממלכדים, יורים נ"ט וחוזרים למטה. כל מי שמספר היום לעם ישראל שהרגנו אלפי אנשי חמאס בקרבות זה קשקוש אחד גדול. המפגשים האלה הם מועטים. רוב ההרוגים שלנו זה ממטענים ונ"ט. מה שקורה עכשיו יקרה גם אח"כ. נצטרך להישאר שם כדי להרוס את המנהרות. האם נוכל להמשיך ככה? מדינת ישראל צריכה לעבור לצורה אחרת של חשיבה: יצטרכו לצאת מהמרכזים האלה, לעבוד עם מודיעין מדויק ופשיטות של יחידות מיוחדות ולשכלל את האמצעים על מנת להרוס את המנהרות".

על החזרת החטופים אומר בריק שזו אחת המטרות וצריך לממש אותה: "אם הייתה אפשרות לעשות הפסקה כמו בפעם הקודמת כדי להחזיר חטופים הייתי קונה את זה בשתי ידיים. משום שאני אומר שאם אנחנו לא נגיע להחזרת החטופים הציבור יראה את זה ככישלון מוחלט. אנחנו חייבים את כל כולנו לדבר הזה. בשביל להחזיר את החטופים אפשר לעשות הפוגה ואני אומר שגם בהפוגה הקודמת אנחנו התארגנו. גם אם אם יגידו לי שהם ינצלו את הזמן אני עונה: הם עושים את זה גם עכשיו ובלי הפוגה. אם נעבוד נכון מול המטענים זה יחסוך הרבה נפגעים".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
9 חודשים לפני

תמחקו את הרווחים תראו איזה שב"כ פושע

jmp. sh / Mb1uIBT

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום