חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקורת על קארה בעקבות דבריו נגד הקמת ישובים בפריפריה.

דבריו של קארה בקבוצת הווסטאפ של המפלגה, ממשיכה לעורר הדים במחנה הלאומי.

צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90.

חשיפת דבריו של ח"כ מימינה אביר קארה, בקבוצת הווסטאפ של המפלגה נגד הקמת יישובים בנגב ובגליל ע"י אמיר אטינגר מ"סרוגים", ממשיכה לגרום לביקורת מצד הימין הפוליטי.

בזמן שחברתו למפלגה איילת שקד מנסה להקים יישובים חדשים בנגב, בקבוצת ווטסאפ של ימינה כתב קארה: "הבנייה חייבת להתמקד במרכז הארץ איפה שאפשר לייצר תעסוקה, פחות מתחבר לבנייה של ישובים חדשים בנגב ובגליל, עדיף לחזק ישובים קיימים". אחד מחבריו לקבוצת הווטספ כתב: "ומי שלא גר בהרצליה פיתוח? מה איתנו? מה אנחנו לא אזרחי המדינה"?.

ניר אורבך, חברו למפלגה, התנגד לדבריו וכתב: "חברים יקרים. כמו שחקלאות זה ערך ולא רק גרף של מספרים, גם הקמת ישוב בארץ ישראל ובמיוחד באזורים שצריכים חיזוק, הוא ערך". גם מהליכוד ביקרו את דבריו. ח"כ אופיר כץ מהליכוד כתב: זו הממשלה הכי אנטי פריפריאלית שהייתה פה".

גם רוני פלמר, מנכ"ל ומייסד תנועת אור, הפועלת לפיתוח וקידום ההתיישבות באזורי הנגב והגליל, תקף את קארה: "הפוך קרא! זה הזמן להפוך את הנגב והגליל למרכזים החדשים של ישראל, לצמצם פערים ועיוותים שהיינו צריכים לתקן לפני הרבה שנים. כמה חבל שדווקא מי שאמורים להיות מנהיגים משלימים עם המצב ומבקשים להמשיך ולעשות עוד מאותו דבר."

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום