חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אורבך מציב תנאי לא ריאלי לחזרה לקואליציה

לאחר שהודיע כי הוא פורש לעת עתה מהקואליציה, הבוקר מתפרסם התנאי שהציב אורבך על מנת לחזור אליה

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבועות ארוכים של התלבטויות הודיע השבוע ח"כ ניר אורבך כי "אינני חלק מהקואליציה". הבוקר מדווח זאב קם מכאן רשת ב' כי במהלך המגעים הארוכים שהיו בין אורבך לראש הממשלה נפתלי בנט, הבהיר אורבך כי הוא יהיה מוכן לחזור לקואליציה בתנאי אחד: הרחבה של הקואליציה כדי שיהיה לה רוב. ולא, אורבך לא יחזור להיות חלק מהקואליציה. למרות התנאי הברור שהציב אורבך לבנט, הלחצים עליו לחזור בו מהתפטרותו נמשכים בכל העת. אורבך במקביל מנסה ללחוץ על חברי ימינה להצטרף לממשלת ימין בכנסת הנוכחית, מה שאומר שבנט ירד מכיסא ראש הממשלה. הבוקר יצא אורבך עם לחופשה של כמה ימים בצפון, מה שאומר שהוא לא יגיע היום להצבעות בכנסת.

אתמול הגיב אורבך לדברים הקשים שאמר יאיר גולן כנגד ראש האופוזיציה נתניהו ואמר: "‏הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח"כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל  לא צריך להשתמש בשפת ביבים".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%91-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a8%d7%96-%d7%a9/

חברי הכנסת מבינים את המצב הבלתי אפשרי שבו נמצאת המערכת הפוליטית ומתחילים להכין את השטח לבחירות. הבוקר פרסם ח"כ אביר קארה סקר בערוץ הטלגרם שלו תחת השאלה: מה לדעתך צריך לקרות?

  1. המשך כהונת הממשלה נוכחית
  2. הקמת הממשלה בכנסת הנוכחית
  3. ישראל צריכה בחירות

היום יום רביעי, היום בו עולות הצעות חוק פרטיות בכנסת. בקואליציה מבינים שאי אפשר לסמוך על ההצבעות של חברי הכנסת מיכאל ביטון, ניר אורבך, ג'ידא רינאווי זועבי ומאזן גנאים ולכן הם צפויים להפסדים רבים. בתוך כך, למרות המצב הקשה, בקואליציה מנסים לגרום להתפטרותם של רינאווי זועבי ומאזן גנאים. בנט ולפיד מבינים שההישרדות של הממשלה תלויה באופן ישיר בהתפטרות של השניים, ולכן משקיעים את כל מאמציהם בעניין.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום