חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניגוד לתיוג התקשורתי, הציונות כיום מתבטאת בגבעות יהודה ושומרון יותר מבקיבוץ חומה ומגדל

הוא קיבל קנס על עלויות ואבטחת פינוי ביתו, אך הוא מדבר ציונות, ערכים ומזכיר את החלוצים בקום המדינה

שתפו :

 

עמישב מלט הוא פעיל התיישבות, תושב גאולת ציון שיום אחד פרצו אל ביתו חיילי מג"ב והביאו לו בקשה לתשלום על עלויות ואבטחת פינוי ביתו. מלט התייעץ עם גורמים משפטיים, וכעת הם שוקלים כיצד להגיב מבחינה משפטית לדרישת התשלום.

בשאלה על שמירת החוק ועל נשיאת העלויות של תוצאות המעבר על החוק הוא אומר "השאלה של החוק אמורה להיות הפוכה. זה לא שאני לא שומר על החוק, זה החוק לא שומר עליי. על הערך היסודי שלו של ציונות. חזרנו אחרי 2000 שנה לארץ ישראל לא כדי להמשיך עם משחקי חתול ועכבר של הספר הלבן, וחומה ומגדל וכל הדברים האלה. חזרנו לפה בשביל שתהיה פה מדיניות ברורה של הממשלה של הקמת יישובים חדשים. לא שאנחנו אנרכיסטיים שרוצים לבנות בלי קשר על הכיכר באמצע העיר. יש פה מדיניות אנטי ציונית, שאנחנו צריכים להתמודד איתה. אנחנו דורשים מהממשלה, שזה יהיה חוקי ושתוכל להתמודד עם זה בצורה אמיתית וטובה".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%93%d7%9f-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%a9-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a7%d7%9e%d7%aa-10-%d7%a0%d7%a7%d7%95/

הוא אומר שהבעיה היא לא רק מהעשרים שנה האחרונות, אלא מאז שחרור יהודה ושומרון ב1967. "מדינת ישראל לא החליטה, היא יושבת על הגדר, מה היא עושה עם האדמות האלה. ואנחנו רוצים להחזיר את הערך של האדמה, של ארץ ישראל השלמה לשיח". לכן הם פועלים בצורה משפחתית ואישית לקחת אחריות. גם באופן מעשי בשטח, לתפוס שטחים בצורה אסטרטגית. הם גם רואים את הצד השני עובד במלוא הקיטור. לדבריו הצד השני ממומן עם כספים מהאיחוד האירופי ומדינות זרות, הם ממפים את כל אזור יהודה ושומרון ופועלים לפי חלקות. ואילו מדינת ישראל יושבת על הגדר, ורק הם פועלים בצורה אישית לשמירה על הקרקעות.

הוא מספר שגם בשדה שלהם ערבים עקרו עצים והשחיתו יבול מטעם הרשות הפלסטינית. בשדה שהם מעבדים מעל עשור, הרשות הפלסטינית מחזיקה שר מיוחד ללחימה בהתיישבות והחרבתם. הם עשו פגישה מיוחדת איך הם נלחמים בשדה שלהם, יש להם מודיעין גלוי של תמונות ווידאו משם, בו הם קוראים לערבים מהאזור לבוא לתבוע בעלות על האדמות עליהן יושב השדה שלהם. למרות שהם נמצאים על אדמות מדינה, ואין ערבי קונקרטי שאומר שקנה את האדמות האלו.

מאיפה הכוחות? "הכוחות הם אותם כוחות שהיו לתלמידי הבעל שם טוב והגאון מווילנה שעלו לארץ, עם העלייה הראשונה והשנייה של הציונות. אם היה להם אז ביצות ומלריות היום יש לנו צווי תיחום וקנסות כספיים וכל מיני דברים כאלה. אבל הצרות היו אותם צרות, והשאיבה של הכוחות נשארו מאותו מקום שכל הדורות שאבו את הכוחות שלהם ליישב את ארץ ישראל. אנחנו זכינו שאנחנו בשיבת ציון".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%9f-%d7%94%d7%96%d7%95%d7%92-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%9f-%d7%9e%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%93-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%aa%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%95%d7%90%d7%93%d7%9d/

הוא מספר על הקשיים במקום, על כך שהם גרים במקומות שאין להם הסדרה של חשמל ומים. כלומר, זה לא שיש מידי פעם קפיצות בחשמל, אלא שאין חשמל בכלל. הם מחזיקים בגנרטור אותו הם מפעילים למספר שעות ובזמן המועט הזה הם צריכים לעשות כביסה, להטעין טלפונים וכל הדברים הכי פשוטים שאנשים רגילים לעשות ביום יום שלהם ואצלם זה סיפור ומלחמה. "זאת לא מלחמה של חייל בשדה הקרב, אלא מלחמה עם משפחה וילדים עם כל מה שזה אומר".

לגבי תשלום הקנס, הוא אומר שאין להם פתרון נקודתי לזה. אך אומר שהשיטה הזאת לא הצליחה. "הספר הלבן עבר מהעולם, הבריטים שהיו פה עברו מהעולם ואנחנו רואים שאנחנו מתקדמים. גם זה שאנחנו מגיעים ממקרי קיצון, שהבירור פה בסוף הוא שאלת ארץ ישראל על השולחן. אם אנחנו לא בעלים על שטחי A ביהודה ושומרון, אנחנו גם לא על שטחי C מאבדים את הריבונות שלנו. אם אנחנו ביהודה ושומרון מרימים את הידיים, אז גם בעכו ובלוד, ובנגב בהכול פה. יש פה שאלה על ארץ ישראל, אנחנו צריכים להיות הבעלי בית על ארץ ישראל. ולדרוש מהממשלה הבאה או הממשלה הזאת, מכל איזה וראציה שלא תהיה, אנחנו דורשים מדיניות ציונית ברורה בכל ארץ ישראל בלי להתנצל, בלי לספר סיפורים. לשנות מדיניות".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
איש יהודי
איש יהודי
1 שנה לפני

כוחות הרשע יונקים את כוחם מהקדושה.
כל שבת, בבית הכנסת, יש עוד יהודים תמימים שמברכים בהצלחה רבה במעשה ידיהם את כל חיילי צהל, ואת מדינת ישראל, ראשיה שריה ויועציה

איש ישראלי ויהודי
איש ישראלי ויהודי
1 שנה לפני

אז לשיטתך זה ותקנם בעצה טובה מלפניך. אשריך!!! לדעתך הרחבת הארץ זה עצה טובה מלפני ה!!!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום