חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ מוסי רז ל-TOV: "לא ראיתי אלימות משטרתית"

על רקע הטענות של נערים על אלימות משטרתית אתמול, מה שמעניין את מוסי רז זה דווקא הפגיעה בבעלי החיים

מכתבו של מוסי רז

אתמול בשעות הבוקר (ב') פינו כוחות הביטחון בצורה ברוטלית מבנים בגבעת מעוז אסתר. לטענת האזרחים ששהו במקום, הם נתקלו באלימות קשה ובאגרסיביות מצד כוחות הביטחון שביצעו את הפינוי.  מתמונות שהגיעו אחרי הפינוי, רואים כי לצד ההרס הכבד שבוצע בגבעה, שוכב כלב מת מתחת להריסות שמת כתוצאה מהפינוי.

במכתב ששלח היום (ג') חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) הוא מברך תחילה את הפינוי שבוצע וכך הוא כותב: "מדובר בצעד חשוב, הכרחי ומבורך. אני מקווה כי יהיה המשך למדיניות זו וכי יפונו כל המאחזים הבלתי חוקיים בקרוב" וטוען :"זה הדבר הערכי והחוקי לעשות, שישרת את האינטרס של כלל תושבי האיזור".

בהמשך, חבר הכנסת מוסי רז מתייחס למותו של הכלב במהלך הפינוי: "מתיעוד שהגיע לידי עולה שבמהלך הפינוי נהרג כלב כאשר נמחץ למוות ככל הנראה בידי כלים כבדים ששימשו להריסת המבנים" במכתבו הוא מבקש מהשר לביטחון פנים שהאירוע בו נהרג הכלב לא יעבור על סדר היום: "אבקש לוודא כי האירוע יתוחקר, ויגבשו במשטרה המסקנות על מנת למנוע פגיעה בבעלי חיים הנמצאים בשטח במקרים של הריסה"

על רקע התלונות הקשות של המתיישבים בדבר האלימות שהופנתה לגביהם, פנינו לחבר הכנסת מוסי רז על מנת לשמוע ממנו למה הוא לא התייחס במכתבו לשר לביטחון פנים לאלימות הקשה שהופנתה כלפי המתיישבים: "לא ראיתי אלימות כזאת. אם יש סרטונים אז תשלח לי. אני נגד אלימות גם אם היא נגד עבריינים" לשאלתנו האם הוא יתקל בתיעודים כאלה האם הוא יפנה במכתב נוסף לשר לבטחון פנים הוא אומר: "עשיתי את זה הרבה פעמים, תשלח לי (תיעודים על אלימות) ונראה"

הפגנה בגשר המיתרים

בתוך כך, אתמול בשעות הערב הפגינו עשרות בני אדם בגשר המיתרים בירושלים וחסמו את הכביש במחאה על התנהלות המשטרה שמבצעת לטענתם הרס ברוטלי כלפי התושבים ביהודה ושומרון.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום