חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עצמאות במשפט" – בכפיה!

חשיפת "כאן 11" מגלה לחץ מצד מנהל בתי המשפט על שופטים להשתתף בכנס "עצמאות במשפט" הערב כדי לחזק את המנהיגות של נשיאת העליון, אסתר חיות

שתפו :

לעמ

"מרישומנו עולה כי טרם נרשמת לכנס 75 שנות עצמאות במשפט, יש חשיבות רבה לנוכחות מלאה… בכנס חשוב וחגיגי זה". זוהי רק אחת מהודעות האימייל ששולח מנהל בתי המשפט, מיכאל שפיצר, לשופטים כהזמנה לכנס "עצמאות במשפט". הכנס המתוכנן כולל קבלת פנים, פאנל של נשיאי בית המשפט העליון בדימוס ופאנל נוסף על עתיד בתי המשפט בשנת 2040.

כתב המשפט של "כאן 11", אבישי גרינצייג מתאר: "חמישה שופטים מכמה ערכאות ומחוזות תיארו ל"כאן חדשות" את הלחצים שהופעלו עליהם ועל חבריהם להשתתף, כאשר לכולם נאמר שחשוב מאוד להשתתף כדי להציג חזית אחידה של השופטים וכדי לחזק את המנהיגות של הנשיאה חיות. חלקם גם ציינו שנאמר להם כי ההשתתפות חשובה במיוחד לאור התוכנית לפגוע בסמכויות בתי המשפט".

לאור הלחץ, שיעור ההרשמה לכנס גבוה, אך חלק מן השופטים אמרו שנאלצו להרשם. אין להם כוונה ליטול חלק בפועל באירוע שתפס גוון פוליטי.

אירוני שהלהקה שנבחרה עבור האירוע היא להקת "טיפקס" כאשר נראה שמערכת משפט בדרך "למחוק" את בחירתו של העם בקלפי ומרשים לעצמם לדון בחוקי יסוד של הכנסת.

האם מנהל בתי המשפט "למד" את השיטה הזאת מקולגה שלו עו"ד אליעד שרגא? כזכור עו"ד שרגא חייב עובדים מ"התנועה לאיכות השלטון",להשתתף בהפגנות שמאל לאורך השנים האחרונות.

התנועה למשילות בתגובה עוקצנית: "כשהקואליציה מתכנסת לערב גיבוש, מפלגת בג״ץ מרימה אירוע משלה. נוכחות חובה!"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
8 חודשים לפני

פולחן אישיות, קווים לדמותו 🤦🏻🤷🏻🤣. אה, וגם דריסת הדמוקרטיה, החשיבה החופשית והעצמאית, ואפילו החופש לבחור אם, לאן ומתי הולכים או לא למקום זה או אחר (הפגנה או כנס סגידה לאלוהי המשפט של כת הפרוגרס גורסת הדמוקרטיה).

יוסף
יוסף
8 חודשים לפני

פרוגרסיביות לשמה השתלטות על מדינת ישראל ושיעבוד האזרחים לעבדים טובים בדיוק כמו צפון קוריאה סין ממש מגילת עצמאות רק מי העצמאי

גיל
גיל
8 חודשים לפני
הגב ל  יוסף

אחת העבירות החמורות של בית המשפט, תחת הגנה כביכול של סבירות, זאת הסתרה של רוצחת סדרתית שרוני אלשיך העסיק. docdroid.net/arh542g

גיל
גיל
8 חודשים לפני

אחת העבירות החמורות של בית המשפט, תחת הגנה כביכול של סבירות, זאת הסתרה של רוצחת סדרתית שרוני אלשיך העסיק. docdroid.net/arh542g

גיל
גיל
7 חודשים לפני

חיות פושעת פלילית מגינה על רוצחת סדרתית של אלשיך:
https://www.docdroid.net/Arh542G

גיל
גיל
7 חודשים לפני

עובדת של אלשיך רצחה את תמר ויהודה כדורי ולא ואסים אסעיד.
השב"כ משקר אחרי שהשגתי ראיות ושלחתי למיחרא.
בית המשפט עושה משפט דרייפוס.
לא נותנים לי להציג את הראיות והמשפט בדלתיים סגורות.
ובנתיים הרוצחת חופשיה לרצוח כבר 4 שנים.
כדי להסתיר שהיא מועסקת כרוצחת של אלשיך.
docdroid .net/arh542g
תמחק את הרווח

גיל
גיל
7 חודשים לפני

קניבלית בחסות משרד הבטחון :

https://www.docdroid.net/sMv1KDN/document

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום