חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר מוטי קידר: "נתניהו בוושינגטון ובינתיים במזרח התיכון אנחנו נתפסים כבדיחה"

נתניהו יצא לביקור מדיני בארה"ב, שם צפויות נגדו הפגנות הממשיכות את קו המחאה בקפלן. כיצד רואה העולם הערבי היום את ישראל על רקע הדברים?

שתפו :

צילום מסך

רגע לפני ביקורו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב, הוא התייחס למחאה הצפויה נגדו בעת השתתפותו בעצרת האו"ם וטען כי יש מפגינים ש"חוברים לאש"ף ולאיראן".

איזו השפעה יש לדברים על היחסים עם סעודיה?

ד"ר מוטי קידר מבהיר כי הסעודים מתייחסים לישראל בחודשים האחרונים כאל בדיחה ותו לא: "הם חשבו בעבר שאנחנו מדינה חזקה ואז גילו בוקר אחד שהאנשים הכי טובים בצה"ל לא רוצים לבוא לצבא – ולא עושים להם דבר".

יש לזכור כי בתפיסה הערבית אין גרוע יותר מבגידה בכח הלוחם. "בעיניים ערביות מדינת ישראל מתפרקת", אומר ד"ר קידר ומוסיף כי האמונה הזו "מנפחת את בלוטות הג'יהאד של חיזבאללה, איראן, חמאס והפת"ח". זו גם הסיבה לעליית הטרור.

בהתייחסות להפגנות הצפויות נגד ראש הממשלה בארה"ב אומר ד"ר קידר כי "זה ההמשך לבלגן בארץ. יש שם ישראלים שאינם אוהבים את הדמוגרפיה הברורה בישראל לטובת הצד המסורתי-דתי".

עוד הוא אומר כי חלק מהדמוקרטים ששולטים היום בארה"ב הפכו להיות אנטישמיים של ממש, והנשיא ג'ו ביידן נגרר אחרי הקיצוניים במפלגתו. "מה שהיה בין נתניהו לאובמה הוא היום חזק יותר, מסוכן יותר וחמור יותר". גם החוצפה של ישראלים שהיו ראשי ממשלה עלתה מדרגה והם לוקחים חלק בשנאה ובתיעוב מול ממשלת ישראל.

צפו בראיון המלא

להרשמה לסמינר TOV בסוכות:

https://bit.ly/RamonTov

 

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אברהם דואני
אברהם דואני
7 חודשים לפני

מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו אילו דעתי היתה נשמעת הייתי את כל האנארכיסטים הן אלה שבארץ והן אלה שבחו״ל חז״ ל נהגו לומר המרחם על אכזרים סופו שלא ירחמו עליו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום