אלון גולדברג הוא איש הייטק שבזמנו החופשי מוביל דעות שמרניות ברשתות החברתיות. הוא עושה זאת בדרך יחסית ייחודית תוך מתן כבוד לעמדות המנוגדות לו.
לדבריו "אחד הגורמים המרכזיים לקיטוב ולשנאה על בסיס פוליטי, ולא על בסיס דעות, יושב על התמריץ הכלכלי של כלי התקשורת שמבוסס על פחד אחד מהשני.
אם שקמה ברסלר תקרא לציבור נאצים כולם ידעו מיהי ומה דעותיה ויהדהדו אותה, ובמקביל, היא גם מדברת "נכון" אל הבייס שלה.
גולדברג כאמור מעדיף לנקוט בדרך שונה לגמרי: "כשאתה רוצה להשפיע, אתה בוחר בד"כ את קהל היעד שעליו אתה מעוניין להשפיע. אני בוחר להשפיע על כל מי שמעוניין ברמה הרעיונית.
נניח שאני מאמין בכלכלת שוק חופשי, שיקדמו את זה בתוך מרצ, מה אכפת לי? כל זמן שמקדמים את הרעיונות שלי שאני חושב שיעשו טוב למדינה. אותו דבר בנושא המשפטי. רות גביזון ז"ל הייתה אשת שמאל אבל הרעיונות שלה הם שמרניים לגמרי. אז מה אכפת לי מה העמדה הפוליטית שלך כל עוד אתה מקדם את השמרנות?"
גולדברג מסביר כי בשיטה הזו אפשר ללמוד מהשמאל שעושה את זה כבר שנים: "אפשר להרחיב את זה לא רק למי שאנחנו מקשיבים לו אלא גם לקהל היעד שלנו. השמאל יודע לעשות את זה כדי לקדם את האג'נדה שלו. להגיע לדתיים הלאומיים ולעוד מקומות כדי לקדם את הרעיונות שלו. עדיף להתמקד ברעיונות ולא באנשים".
איך הוא מסביר את ההצמדות לרעיונות ולא לאנשים על רקע מחלת "רק לא ביבי"?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV
להרשמה לסמינר TOV בסוכות:
השותפים הטבעיים דורשים אתנן (תשלום ז*נה) בצורה לא טבעית ו'ראש' עושים פרובוקציה בשביל תרומות והגדלת המימון. היו"ר נדלניסט שב 2015 קידם פרוייקט שלועג למזרחים בפרסומת שלו.