חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובר הליכוד גיא לוי חושף רגעים מאחורי הקלעים

גיא לוי, דובר הליכוד, בראיון על הישגי הביקור המדיני של נתניהו, על עתיד הרפורמה המשפטית: "היא בלתי נמנעת", ועל העבודה האישית לצד ראש הממשלה: "הוא אף פעם לא מתעייף"

שתפו :

למרות המהומות סביב הגעתו של בנימין נתניהו לארה"ב, הביקור עבר בהצלחה.

גיא לוי, דובר הליכוד, אומר כי על אף שהתקשורת הישראלית סיפרה לנו במשך שבוע שלם על המחאה הצפויה מעבר לים, השתתפו בה בפועל בסך הכל 50 אנשים שהגיעו מהארץ, אליהם הצטרפו 50 נוספים בחו"ל. הכול הסתכם במימון של משרדי יחסי ציבור ופרסום ו"לא היה כלום חוץ מהכפשת מדינת ישראל – זו פגיעה ישירה בכל אחד מאיתנו".

הביקור רשם לא מעט הישגים כמו התקרבות לערב הסעודית וקידום ההשתתפות בפרויקט ציר שיוביל רכבות, אנרגיה ותשתיות תקשורת מהודו לאירופה דרך ישראל.

 

יונתן זינדל, פלאש 90

 

האם ההישגים הללו מטאטאים את בעיית הרפורמה מתחת לשטיח?

"אני חושב שהרפורמה תקרה", מבהיר לוי, "אך בצעדים קטנים לאורך זמן". לדבריו, הימין ינצח בכל מקרה משום שהוא הרוב, והרפורמה היא בלתי נמנעת – במיוחד לאור תחלואי החברה שנחשפו במחאה האחרונה.

לוי מסכים שההסברה וההכנות לקראת העברת הרפורמה לא היו מוצלחות, אך מדגיש כי לא הייתה שום סיבה שהדברים יגיעו לאן שהגיעו. מה שקרה לדבריו הוא שאהוד ברק וחבורתו מנסים במהלך חמש השנים האחרונות להניע את "מחאת הדמוקרטיה", ואחרי נאומה המפחיד של הנשיאה אסתר חיות – הם הצליחו ללכוד חלק מהעם.

עוד מתייחס לוי לביטול תפילות יום כיפור בתל אביב עקב הסרת המחיצות ואומר כי "היהדות היא השורש המוסרי לקיום שלנו במדינת ישראל – אחרת היינו נחשבים לזרים כובשים".

על דיון בג"ץ בחוק הנבצרות אומר לוי: "השופטים למעשה דנים בשאלה האם לקבל את הכרעת הדמוקרטיה או לא". הוא מבהיר כי בשיחות שמתנהלות מאחורי הקלעים פיטורי היועמ"שית אינם על הפרק למרות שהיא פועלת נגד האינטרס הציבורי ואפילו לא מתאמצת כבר להוכיח אחרת – אפילו למראית עין.

לסיום, מדבר לוי בנימה אישית על העבודה לצד נתניהו, וחושף כי ראש הממשלה הוא הראשון להגיע למשרד והאחרון לעזוב – בשתיים בלילה. הזמן שלו מתוכנן עד אלפית הדקה. למרות השמועות – נתניהו מאוד אנושי לאנשים שסביבו ומתבל את העבודה בהומור.

מה עונה גיא לוי לטענות הקשות כלפי הממשלה בנושאי ביטחון וכלכלה?

מהו מצבו האישי של נתניהו עקב המחאות?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני

זו לא רפורמה אם המטרה לפרק את ישראל.
בהוראת הרבנים: במשך השבתות וימים טובים אין ללכת ברחוב משפחות יחד.
במרפאות בבני ברק הרופאים יהיו אברכים והכל יהיה בסדר בעזרת השם. לא צריך לימודי רפואה. מקסימום אפשר לשאול איזה רב באיזה צד הלב.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני

סגן שר הבריאות בוועידת הסתדרות הרפואית בישראל: אנו 20% מהאוכלוסייה אבל לא רואה רופאים חרדים בחדר.

המגזר החרדי מהווה כ10-12% מהאוכלוסיה בישראל, אך ייצוגו בפקולטות לרפואה עומד על 1% בלבד וגם זה בעקבות הסיוע, הדחיפה והתמיכה של קרן קמ"ח.
המגזר המשיחי מהווה גם הוא לא מייצר רופאים. אולי בגלל הגרנדמייזר. אולי זו אשמת המשכילים האנטישמים בתל אביב שדורשים גם אנגלית וגם חשבון בשביל להתקבל ללימודים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום