חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב זיני: אחרי שיצילו את מה שניתן – שלא ישכחו לנקום באכזריות את הדם השפוך!

הרב ד"ר אליהו רחמים זיני במסר מחזק לחיילים, ובמילים נוקבות על מדיניות ה"מוסר" הלא מוסרית שהשתלטה על צה"ל בשנים האחרונות: "חייבים לראות תבוסה כואבת ונוקמת שלא הייתה כדוגמתה - של כל תושבי עזה!"

שתפו :

הרב ד"ר אליהו רחמים זיני אומר בראיון לאורנה ישר כי "חיילי צה"ל מתמודדים עם מציאות שלא הייתה אף פעם. כישלון חרוץ כזה של גופי ביטחון מסוימים הוא יותר חמור ממה שקרה ב-73'. אבל זה נושא שיתברר בהמשך".

כעת מבקש הרב להעביר מסר ללוחמים: "אני רוצה לומר לחיילים שמסכנים את החיים שלהם, שהם נלחמים מלחמת קודש. אחת הבעיות הקשות של החברה הישראלית היא שהיא לא מבינה שכאן אין מלחמות גאופוליטיות – כולן דתיות".

Photo by Michael Giladi/Flash90

עוד הוא מבקש מהחיילים כי "אחרי שיצילו את כל מה שניתן – שלא ישכחו לנקום באכזריות את הדם השפוך הזה! ושיפסיקו לבלבל לנו את המוח שאסור לנקום. כדי למנוע את הרע, הם חייבים לדאוג לכך שמקומו היחיד של כל איש חמאס – הוא תחת האדמה!"

הרב זיני מדגיש כי אנו מצווים שלא לפחד בשעת מלחמה, אלא להיות מלאי ביטחון: "דווקא הביטחון יכול להיות ערובה לכך שישובו שלמים הביתה. הם חייבים להשיג ניצחון כי יש עוד אויבים שמחכים לראות מה יקרה".

בהמשך הוא יוצא נגד הסיבה האבסורדית שמנעה מחלק מהחיילים להגיע למוצבים: "רק מדינה חסרת שכל, חסרת היגיון ומטורפת יכולה להפקיד את התחבורה של חייליה בידי האויבים שלה. זה משהו לא נורמלי שמצריך טיפול של פסיכיאטרים".

בהתייחסות לנוהל "הקש בגג", מבהיר הרב כי "זה לא מוסר – אלא נצרות מובהקת. לכפות על החיילים שלנו להסתכן כדי לא לסכן את האויב זו שערורייה שאין לה מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא!"

לסיום, מתייחס הרב לצילה של המחאה על המלחמה: "לא אמרתי במשך כל החודשים האחרונים – כי אסור לפתוח את הפה לשטן – אבל אני חששתי מאוד שיתרחש דבר כזה, לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה כה קשה. זה הזמן לעשות חשבון נפש ולהוציא מתוק מן העז".

ויש לו גם מסר אופטימי: "אני רוצה שמתוך המלחמה הזו יצא עם בריא יותר, כזה שמבין טוב יותר איך לבנות את המדינה הזו כיהודית. הוא מוסיף כי "באף עם אחר לא קיים דבר כזה, שלמרות הוויכוחים הקשים אנשים קמים על הרגליים ומסכנים את חייהם כדי להגן על העם הקדוש הזה".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום