חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר מוטי קידר: ״גנץ הוא השגריר של אבו מאזן בתוך הממשלה״

לפני שנמהר לשים את מבטחנו בידידה הגדולה של ישראל אולי כדאי שנבין מהם האינטרסים האמיתיים שלה, "האנשים האלה דו-פרצופיים, גיבוי כמו זה שהם נתנו לאיראן לא היה שנים" 

שתפו :

ד"ר מוטי קידר מציג בראיון לרב יצחק זאגא את דגל אש"ף והרשות הפלסטינית שבו מצוירת מפת ארץ ישראל ומבהיר: "זה החלום שלהם – שזו תהיה פלסטין השלמה".

הוא סבור כי אחת המטרות לביקורו של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן היא לוודא שהרשות הפלסטינית תשלוט בעזה. לכן האמריקאים לחצו על הקמת ממשלת אחדות משום ש"גנץ הוא השגריר של אבו-מאזן בתוך הממשלה".

Photo by Flash90

עוד טוען ד״ר קידר כי נושאות המטוסים האמריקאיות שנשלחו לכאן נועדו לשמור על אסדות הגז מפני חיזבאללה, משום שפגיעה בהן תקפיץ את מחירי הדלק בעולם, מה שבשורה התחתונה יפגע בסיכוייו של ביידן להבחר שוב.

ד"ר רן ברץ, בשונה מרבים אחרים, לא התרגש מהנאום של ג'ו ביידן, "אני שמעתי דבר אחד: שמגבילים אותנו בתואנה הרגילה של אבידות אזרחיות – מה שבלתי נמנע במתקפה מול חמאס". עוד מזכיר ד״ר ברץ כי בלינקן צייץ מיד לאחר הטבח שהוא קורא להפסקת אש – והסיר את הדברים לאחר זעם ציבורי. "האנשים האלה דו פרצופיים, גיבוי כמו זה שהם נתנו לאיראן לא היה שנים".

ד"ר ברץ מסביר כי הדרך של הממשל הדמוקרטי להתמודד עם אסלאם קיצוני היא באמצעות הסכמיות ליברלית, עד כדי כך שלממשל האמריקאי נכנסו סוכנים איראניים במסווה של מומחי איראן לכאורה.

ד"ר קידר מוסיף כי האמריקאים אינם מוכנים להודות בכישלון הסכמי אוסלו – הם בטוחים שהם צודקים תמיד ואפילו לא טורחים ללמוד תרבויות ושפות אחרות.

ד"ר רן ברץ מסכים: "הצמרת בישראל הפסיקה לדבר עברית ומדברת אמריקאית, אנחנו חייבים שינוי עמוק שיוציא אותנו מהתרדמת".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בנצי
בנצי
7 חודשים לפני

לכל חייל וחייל. שתפו הלאה את כולם.

*דף שלנו חיילי צה"ל*
*באומץ וגבורה*
🇸🇻🇸🇻🇸🇻🇸🇻🇸🇻
*זכות גדולה נפלה בחלקנו בעת הזו.*
*ההיסטוריה בחרה בנו* להיות בחוד החנית של הלחימה באויב הטרוריסטי “העזתי” אשר מחרף, מנאץ ומגדף אלוקי מערכות ישראל. נערכנו והתכוננו לעת הזו – ואנו מקבלים על עצמנו את המשימה מתוך שליחות וענווה גמורה, ומתוך שאנו מוכנים להסתכן ולמסור את נפשנו על מנת להגן על משפחותינו, על עמנו ועל מולדתנו.

*נפעל יחד בנחישות ובעוצמה, יוזמה ותחבולה* ונחתור למגע עם האויב. נעשה הכל בכדי לעמוד במשימה על מנת להכרית אויב ולהסיר את האיום מעם ישראל. אצלנו, לא חוזרים בלי לבצע!!!

*נפעל ונעשה הכל בכדי להחזיר את בחורינו בשלום,* תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל העוצמה שתידרש.

*עם ישראל סומך עליכם, על כל אחד ואחד מכם, כי תפעלו ברוח זו, רוח של לוחמים ישראלים ההולכים חלוץ לפני המחנה.* הרוח ששמה הוא צבא הגנה לישראל.

*עם ישראל נושא עיני לשמיים וקורא עמכם:* “שמע ישראל ה’ אלוקינו ה’ אחד“. ה’ אלוקי ישראל, היה נא מצליח דרכינו, אשר אנו הולכים ועומדים להלחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך.

*בשם כל לוחמי צה”ל ואנשי הבטחון בכל מקום שהם, עשה ויתקיים בנו* מקרא שכתוב: “כי ה’ אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויבכם להושיע אתכם”, ונאמר אמן.

*יחד ורק יחד ננצח*
עם אחד בלב אחד
עם ישראל חי 🇸🇻

רפאל
רפאל
7 חודשים לפני

שורה תחתונה
ואספתי את כל הגויים אל ירושלים למלחמה

אורי
אורי
7 חודשים לפני

לא סתם אומרים שתהילים נכתב ברוח הקודש, הכל ידוע מראש, במזמור מא' כתוב:
"..אויבי יאמרו רע לי מתי ימות ואבד שמו..יחד עלי יתלחשו כל שונאי עלי יחשבו רעה לי דבר בליעל יצוק בו ואשר שכבר לא יוסיף לקום גם איש שלומי אשר בטחתי בו אוכל לחמי הגדיל עלי עקב.."

צריך להבין ולהפנים לא סתם רשום בזהר הקדוש "אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים"

עם הנצח לא מפחד יש מי ששומר עלינו

דבורה ר.
דבורה ר.
7 חודשים לפני

איך נתגבר על האוייב מבית. היינו בעד אחדות, אני הייתי בחשש גדול, ועכשיו ה"אחדות" הזאת תפיל אותנו בפח.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום