חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מומחה לתקשורת הפלסטינית: אין הבדל בין חמאס לרשות הפלסטינית. כולם שמחים כשיהודי נשחט

מייסד ומנהל מכון המחקר "מבט לתקשורת פלסטינית", איתמר מרכוס, על מערכת ההסתה והתמיכה בטרור של הרשות הפלסטינית שמזוהה עם החמאס בכל מה שקשור לרצח יהודים

שתפו :

חלק מהשאלות שעולות שבועיים אחרי פרוץ המלחמה, ועוד לפני המהלך הקרקעי, נוגעות ליום שאחרי חיסול החמאס.

מייסד ומנהל מכון המחקר "מבט לתקשורת פלסטינית", איתמר מרכוס מסביר כי המגמה של האמריקנים להעביר את עזה לידי הרש"פ ביום שאחרי, מסוכנת לא פחות.

על החגיגות בימים הראשונים שאחרי שמחת תורה גם ברשתות הטלוויזיה של הרש"פ הוא מספר: "יש שתי מגמות בתקשורת הפלסטינית: בימים הראשונים הם פשוט חגגו. למחרת, ראיינו איש פת"ח בכיר שאמר שזה בוקר של גאווה, בוקר של שמחה, בוקר של נצחון. שלושת הימים הראשונים הם פשוט חגגו ממעשי הזוועה של חמאס ומדובר גם על אנשי הרשות הפלסטינית".

Photo by Miriam Alster/Flash90

 

 

 

 

 

 

 

מבחינתו של מרכוס, אין הבדל בין חמאס לרשות הפלסטינית: "אנחנו מתעדים את זה כדי כשכבר לא יהיה חמאס, יגיעו כל אומות העולם ויגידו לנו שניתן לרשות הפלסטינית כל מה שהם רוצים. אנחנו חייבים להוכיח שהרשות הפלסטינית מעולם לא הייתה פרטנר לשלום והיא תומכת טרור מובהקת. עצם השאלה של בלינקן שנפגש עם עבאס ודרש ממנו לגנות את המעשים של חמאס. לא רק שהוא לא גינה, אלא הוא הוא הסתפק באמירה כללית וגם ממנה הוא חזר. אנחנו פרסמנו אתמול שכל המחבלים שחוסלו מהחמאס, החל מהחודש הזה המשפחה שלהם תקבל 7400 שקלים, כמעט 3 מיליון דולר. ואת הסכום הזה הם מקבלים מהרשות הפלסטינית".

לדעתו של מרכוס יש הבדל משמעותי בין האינטרסים שלנו לאלו של האמריקנים: "אנחנו מאוחדים במלחמה נגד החמאס כדי להלחם בטרור. ארה"ב ברמה ארוכת טווח נלחמים בחמאס כדי להכניס מאוחר יותר את הרשות הפלסטינית. וצריך לזכור: החמאס הגיע כתוצאה מהחינוך של הרשות הפלסטינית. רוב הילדים והתיכוניסטים של החמאס לומדים עם ספרים של הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון. הם חינכו לערכים של חמאס וזה מה שקיבלנו בסופו של דבר".

האם ישתנה משהו בתפיסה הציבורית בישראל ביחס לאויבים שלה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום