חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתונה? "הרשות הפלסטינית יצאה בקריאה לחיסול יהודים"

לתמימים שעדיין לא התפכחו לגמרי וחושבים שיש הבדל בין השטניות של אנשי החמאס לאנשי הרש"פ "המתונים", איתמר מרכוס ממכון המחקר "מבט לתקשורת הפלסטינית" מנפץ את החלום

שתפו :

בישראל ישנם עדיין כאלו שבטוחים שאנשי אש"ף והרשות הפלסטינית שונים מהזוועות ומהרשעות של אנשי החמאס, מנהל מכון המחקר "מבט לתקשורת הפלסטינית", איתמר מרכוס, מבהיר כי מניתוח תקשורתי של כלי התקשורת הרשמיים של הרשות הפלסטינית ברור לכל שהם מזדהים לגמרי עם המעשים השטניים של החמאס: "בימים הראשונים אחרי הטבח, כשהבינו את המימדים של מה שקרה, אנשי פת"ח התראיינו בטלוויזיה הרשמית של הרש"פ ואמרו קמנו לבוקר של שמחה וניצחון. לא יכלו להמעיט את מילות השבח למה שקרה ומבחינתם התגשם החלום כשטובחים ביהודים. בשלב השני הם התחילו לקרוא לכולם להצטרף לאלימות בכל מקום, גם בתוך ישראל".

חמאס
חמאס

 

 

 

 

 

 

שינוי מגמה החל ביום השלישי כשצה"ל הפגיז את תשתיות החמאס, אז אומר מרכוס "הם שינו את המסר והם הפכו מהגיבורים הגדולים לקורבן כשפתאום יש טבח עם. כל יום יש מסרים שההנהגה מפיצה לפי מה שמתאים באותו יום".

"מה שחשוב הוא שלא היה גינוי, מדגיש מרכוס, " להיפך, יש תמיכה של הרש"פ שזה המעשה שאליו הם מחנכים את העם שלהם לאורך כל השנים. הסיבה שיש לחמאס כל כך הרבה כח היא לא בגלל החינוך של החמאס אלא בגלל החינוך של הרשות הפלסטינית".

בתשובה לשאלה מה היה היחס שלהם לסרטוני הזוועות והאם הייתה הזדהות מצד אנשי פת"ח משיב מרכוס: "חלק מהמסר של הרשות הפלסטינית כבר כמה ימים הוא שכל מה שישראל מתארת זה שקר. הייתה אמירה של הפרשן לענייני ישראל שאמר שישראל הוציאה דיבה נגד הפלסטינים כשהיא אמרה שהם רצחו ילדים והעולם מבין שלא היה שם שום דבר. הם מתארים את זה כצבא שנלחם נגד צבא. כמו שאבו מאזן אמר שהשואה קרתה בגלל עוולות של היהודים. הם משכתבים את ההיסטוריה גם אם זה קרה לפני שבועיים".

האם יש זליגה של התעמולה הזו לתוך ערביי ישראל?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום