Search
Close this search box.

בעקבות פרישתה מהקואליציה – לסילמן הוצע להיות שרת הבריאות מטעם הליכוד

עידית סילמן סיכמה עם יו"ר האופוזיציה נתניהו כי ישריינו אותה ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, ובמידה ותוקם הממשלה היא תקבל את תיק הבריאות

שתפו :

עידית סילמן

הבוקר הודיעה יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן מימינה, על פרישתה מהקואליציה. בכך מאבדת הקואליציה את הרוב שלה בכנסת. על אף ההבטחות מטעם הליכוד, במידה ולא יהיה ח"כ נוסף שיפרוש ויאפשר לסיעת ימינה להתפצל – היא עשויה להיות מוכרזת כפורשת, מה שיסכל את המהלך.

פרישתה של סילמן מגיעה על רקע פרשת החמץ בבתי החולים, שבעקבותיה תקפה את שר הבריאות הנוכחי ניצן הורוביץ ואמרה כי "לא נאפשר לו להיות שר". השבוע, בדיון בוועדת הבריאות בראשותה, תקפה סילמן את הורוביץ בעקבות הנחייתו לבתי החולים. "הורוביץ מאפשר הכנסת חמץ לבתי חולים? לא נאפשר לו להיות שר", אמרה. "יש כאן חצייה של קו אדום. במשמרת שלי זה לא יהיה".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%90/

בהודעה סילמן אמרה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית", הודיעה סילמן. "לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל. הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת, היא קו אדום מבחינתי".

מכתבה של סילמן לבנט

סילמן פנתה במכתב לבנט בו היא מסבירה את פרישתה מהקואליציה ואמרה כך "ערכים מרכזיים בתפיסת עולמי אינם עולים בקנה אחד עם המציאות הנוכחית. אני קשובה לקולות מהשטח ולמחאה הכנה של ציבור הבוחרים שזכינו בתמיכתו ונבחרנו בקולותיו וגם לכאבם של אלה שלא בחרו בנו אך שייכים למחנה הלאומי. איני יכולה עוד לשאת את הפגיעה בערכים ובדגלים שהם מהות וזכות".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום