חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלי ציפורי על המהלך היחצ״ני של 'אחים לנשק': "הם רואים בעצמם כמחליפי הממשלה הכושלת"

אחרי פעילותם במחאת השמאל "אחים לנשק" תפסו בעלות על מערך ההתנדבות במלחמה. אלי ציפורי קורא לארגון להפסיק עם הקמפיין השקרי והעלוב, ומבהיר כי הוא אינו מלבין את מעשיהם

שתפו :

בשיח הישראלי יש קבוצות מסוימות שאסור לגעת בהן. אם מישהו יעביר ביקורת על ניצולי שואה, על לוחמי צה"ל ועל משפחות שכולות – הוא ישלם מחיר.

בתקופה שלפני המלחמה, "אחים לנשק" ניסו באופן מגושם וכושל להכניס את עצמם למעגל הקבוצות הללו. זה לא הצליח להם אז, אבל עכשיו, על פניו, דווקא כן. חברי "אחים לנשק" עשו מהלך מבריק, תפסו בעלות על פעילות ההתנדבות המבורכת של אזרחי ישראל ומי שמעז להעביר עליהם ביקורת סופג מכל זווית אפשרית.

צילום: יונתן זינדל / פלאש90

העיתונאי והחוקר אלי ציפורי שכבר ספג לא מעט אש על דברים נכונים שאמר בעבר, מנסה לענות על השאלה: כיצד מתגברים על ההשתלטות האלימה של הארגון על השיח?

"צריכים לעמת אותם עם העובדות", מבהיר ציפורי, "יש מערך יחצ״ני אדיר מאחורי 'אחים לנשק' שהמסר שלו הוא: 'אנחנו מחליפים את הממשלה הכושלת שאינה מתפקדת'. ולמרות שיש עוד עשרות גופים התנדבותיים – רק "אחים לנשק" מסתובב באולפנים עם בעלות על משהו שאינו שלו".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חייל אלמוני
חייל אלמוני
6 חודשים לפני

שקית הקאה.
הציבור ח.י.י.ב לדרוש מהם מחיר.
ואני מחכה עדיין מה תחליט הפרקליטות לדן אהרונסון מ"אחים לנשק" שניפץ שימשת מכונית, ולרון שרף שהניח קונצרטינות במשרדי פורום קהלת.

חיים
חיים
6 חודשים לפני

האחים לנשק וכל המפגינים אשמים בכל המצב הם נתנו להם להרגיש שחס ושלום המדינה מתפרקת .
ולכן הם יכולים להתפרצות אל ארצנו כאילו אין צבא וכו' .אך העם הוא יותר חזק מכל המפגינים ואחים לנשק
.

נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

מי צופה בהם ? אצלנו צופים אך ורק בערוץ הישראלי/היחידי 14

אורה שי
אורה שי
6 חודשים לפני

יש המון עמותות חסד ואזרחים שתורמים מכספם ומזמנם למען החיילים ללא התיימרות לזכות באהדה מעושה.
אחים לנשק לא שוכחים להדביק סטיקר בחבילות שהם מחלקים לחיילים, עושים מעבודת חסד הון פוליטי. גועל נפש.

Last edited 6 חודשים לפני by אורה שי
משה גרינברג
משה גרינברג
6 חודשים לפני

הם אחים לנזק, או נזק לאחים, להפסיק לקרוא להם אחים לנשק כשהם למעשה אחים לנזק, מהיום יקראו
אחים לנזק

נזק לאחים

נזק לאחים

ארי
ארי
6 חודשים לפני

חבורת השקר והשנאה ממשיכה ומחפשת מקורות קיום
אם אתם "אחים" – תתנצלו על השנאה שגרמתם
אם אתם "לנשק" – התגייסו לקרב על הצלת המדינה
ושתקו מכל הדעות והיוזמות ועשו לביתכם ולמען כולם בסביבתכם

אחד מהיחידה
אחד מהיחידה
6 חודשים לפני

"אחים לנשק החמאס" – זה שם המהות של הארגון הזה !!!
זהו אחד מזרועות הארגון הפושע והבוגד של אהוד ברק וחבריו…

אחד מהיחידה
אחד מהיחידה
6 חודשים לפני

אהוד ברק והחמאס

במאמר רהוט בשנת 2014 (שווה קריאה, כולל עיון בתגובות מאותו זמן*), כתב פרופסור דוד פסיג על מבצע "צוק איתן" ובין היתר, ניתח בין את אסטרטגיית החמאס כשהוא מתמצת:

החמאס מצא כי "הברית שיש בין האזרח במדינה הדמוקרטית לבין הצבא והממשל שלו הוא הנכס האיתן ביותר של המדינה, שגורם בסופו של דבר לעליונות צבאית, מדעית, תרבותית וטכנולוגית". לכן מאמציהם מיועדים וממוקדים לפגוע בברית זו, ולנסות "למוטט או לפחות לזעזע את הקשר ההדוק והאמון שיש לאזרח הדמוקרטי עם מנהיגיו ומפקדי צבאו", באמצעות תורת לחימה בעלת נדבכים רבים, שאחד מיסודותיה הם חילופי מהלומות שיפגעו באזרחים ויתישו אותם. אנשי חמאס מנסים ליצור קרע בין האזרחים למנהיגים, שיגביל את היתרונות הצבאיים, הטכנולוגיים והכלכליים של ישראל בעת לחימה, בשל מצוקת האזרחים, בעוד חמאס ימשיך להתחמש ולתקוף את ישראל ולנסות להכריע אותה.

כאשר מנתחים את פעולותיו של אהוד ברק במהלך השנים בהקשר לחמאס, אנו מוצאים כי:

כבר בשנת 2007, כאשר החמאס השתלט על רצועת עזה, אהוד ברק שהיה אז שר הביטחון בממשלת אולמרט, הגה את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועה, ומדהים לראות איך הוא המשיך לדחוף את הקונספציה הזו במשך כל שנות היותו פעיל בתוך המערכת הפוליטית וגם אחרי שפרש (הופרש) ממנה…עד היום הזה !!!

בהתאם לקונספציה זו, אהוד ברק הנהיג במהלך השנים מדיניות, אשר הכילה את הטרור של החמאס נגד יישובי הדרום.

ברק ניסה למנוע את היציאה למבצע "עופרת יצוקה", ואחרי שהממשלה החליטה בכל זאת לצאת למבצע למרות התנגדותו, הוא פעל ללא הרף להפסיקו. לקראת סוף מבצע "עופרת יצוקה", כאשר הייתה אפשרות לחסל כל צמרת החמאס שהתחבאה מתחת לבית החולים "שיפא", הטיל ברק כל כובד משקלו כדי לסכל את החיסול !!! ושכנע את הקבינט לסיים את המבצע, תוך השלמה עם המשך שלטון החמאס ברצועת עזה.

לימים העיד ראש הממשלה אהוד אולמרט כי "ברק עשה ככל יכולתו למנוע את הפלת החמאס תוך פעולה חתרנית נגדי".

גם אחרי שמונה לשר ביטחון בממשלת נתניהו, המשיך ברק להוביל את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועת עזה, והצליח להפוך את קונספציית "הדו-קיום" שהגה לתפיסה השלטת במערכת הפוליטית ובמערכת הביטחון…

‏קונספציית "הדו-קיום" עם החמאס שברק הגה וקידם, היא הבסיס למחדל שאפשר את הטבח האיום. ברק אחראי לקונספציה שכשלה, ולמרות זאת הוא קורא גם היום להוסיף ולקיימה ועודנו מתנגד לחיסול שלטון החמאס ברצועת עזה.

כאשר מוסיפים לפעולות המדיניות הנ"ל של אהוד ברק, את פעילותו בשנים האחרונות לליבוי הסכסוך והמחלוקת בתוך מדינת ישראל בין גורמי הבטחון השונים לבין הממשלה הנבחרת, עד כדי קריאות המרדה וכד', פעילות שגובתה בהשקעת הון עתק לגיוס מומחים, הפעלת קבוצות של פעילי מחאה, גיוס גורמים בחו"ל ועוד, ורואים את המתאם המדהים של כל זה לאסטרטגית החמאס כפי שתוארה לעיל, אין מנוס מלהגיע למסקנה שאולי לא מדובר בקשר מקרי… 

(*) David Passig – "מלחמה אסימטרית" רבים שואלים אותי מה… | Facebook

נאורה
נאורה
6 חודשים לפני

"אחים לנשק" זה שמאל ?? ציפורי – של נעליך מעל רגליך ! אופורטוניסט מלא שנאה שכמותך !! הממשלה הלא מתפקדת והאימפוטנטית הזו, צריכה לומר תודה מבוקר עד ערב ל "אחים לנשק". כולל אתה, סמוק פנים שטוף שנאה וקנאה שאתה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום