חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע טייס הקרב לשעבר שי קלך הודח משירות מבצעי?

‏טייס הקרב לשעבר שי קלך שנלחם בתופעת הסרבנות הודח משירות מבצעי בחיל האוויר - מדוע?

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

אחד הקולות הבולטים ביותר במאבק נגד תופעת הסרבנות הוא טייס הקרב לשעבר, שי קלך העומד בראש תנועת ״נצח ישראל״.

פעילותו התקיפה נגד כל תופעת סרבנות התנהלה גם מול ארגון "אחים לנשק".

במהלך שירות המילואים שלו הוחלט להדיחו משירות מבצעי בחיל האויר.

תגובת דובר צה״ל: "הקצין משרת ביחידת שיתוף הפעולה של חיל האוויר. במסגרת שירותו במילואים ולאור יכולותיו וכשירותו של הקצין הוחלט על ידי מפקדיו להציבו בתפקיד משמעותי באחת מאוגדות ההגנה של צה״ל".

תגובת שי קלך: ״התגובה של דובר צה״ל בדבר ההחלטה להציב אותי בתפקיד משמעותי מאששת את הידיעה שאכן סולקתי מתפקידי בשירות מבצעי משום דעותיי הפוליטיות. לא אעסוק בזה עד שננצח את האויב המר.
ב 6 אחרי המלחמה, בועדת החקירה, אציג את כל החומרים ואדאג שכל מי שעשה פוליטיקה בצבא, החליש את חיל האוויר, פגע בעוצמתו של צה״ל ודכדך את רוח העם, ייתן את הדין. כחייל נאמן של צה״ל, אמחל על כבודי ואתייצב בכל מקום ובכל תפקיד אליו אדרש״.

האם הזזתו קשורה לדברים שכתב הבוקר?

"‏פורום 555 ניסה למנוע את מינויו של רה״מ על ידי הנשיא ריבלין – לא צלח. ניסו להפיל את רה״מ על ידי הליכים משפטיים – לא צלח. מחאתם ׳התמימה׳ של כח קפלן, ״פורום 555״ ו״אחים לנשק״ נגד הרפורמה המשפטית היתה צריכה להעצר עם פרוץ המלחמה שהרי הרפורמה נעצרה.

זה מעיד שהם ׳כנראה׳ ניסו להפיל את הממשלה והעומד בראשה באמצעות הרפורמה – לא צלח. לאורך תקופת המחאה הם אמרו, לנתניהו אין צבא. פרצה המלחמה, כעת הם אומרים, לצבא אין את נתניהו, הממשלה לא מתפקדת, צריך להחליפה – האם אתם מזהים קו רציף בנסיון להפיל את הממשלה? איך נראה לציבור שהממשלה לא מתפקדת?

יש את ארגון ׳אחים לנשק׳ – הם עוזרים למפונים ולחקלאים. הבנתם? ארגון ׳אחים לנשק׳ באמת מהווה דוגמת מופת כיצד צריך לפעול ארגון חברה אזרחית במלחמה, ורוב חבריו רוצים בכנות לסייע למאמץ הלאומי. רק מוטב היה אילו ראשי הארגון היו מורים לעשות זאת בהשקט ובצנעה ולא טוענים מכח זה שהממשלה לא מתפקדת.

חישבו איך מרגיש חייל שקיבל חבילת מזון ועליה מדבקת ׳חופשי בארצנו׳. אני קורא מכאן לכל ראשי הארגונים להפסיק את ההסתה הפרועה ברשתות כנגד הממשלה המכהנת והעומד בראשה. אנחנו בזמן מלחמה, והממשלה מתפקדת כמצופה ממנה. הם איחדו את הכוחות בממשלת חירום, זה הזמן שלנו לאחד את השורות בעם לנצחון על האויב המר".

 

ומי נשאר בשירות?

נוף ארז, נווט במילואים, היה אחד ממובילי הסרבנות בחיל האוויר. בעקבות המלחמה, חזר בו וגוייס למילואים. הוא מחכה ליום שאחרי "הפסקת אש" כדי "לעלות לקיסריה ולהטיל מצור".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

עוד הוכחה שהשמאל הקיצוני וה BDS שולטים בצה"ל .
והוכחה ניצחת שהגורמים הנ"ל תכננו את המחדל הזה כדי להפיל את נתניהו והימין .

אליה אביב
אליה אביב
6 חודשים לפני

שי קלך , סומכת עלייך איש של אמת , יראת השם ודעת. יום יבוא ואחרי המלחמה לא תגיב להם בכלל, תהייה עטוף ומחובק על ידיי כל כך הרבה אנשי שלום ואהבה שרואים מי אתה ואיזו דרך עשית ונצח ישראל חי וקיים ורבים , רבים אוהבים ומחבקים אותך. יישר כוח איש טוב ויקר.

האמת
האמת
6 חודשים לפני

עכשיו אני בטוח שנעשתה בגידה והם ישלמו מחיר מלא על כך. בי נשבעתי שעד אחרון הם ישלמו את המחיר היקר ביותר. דם הנרצחים על ידיהם לא ינוקה!!!

אורה שי
אורה שי
6 חודשים לפני

נוף ארז הופנה להנות מהנוף הנשקף מביתו. בקיצור הודח. אפס סובלנות!

יוסף
יוסף
6 חודשים לפני

שולטים גם בפרקליטות ובבית המשפט ובראשם הדיקטטור שהפך את המדינה למדינת חסות ללא צבא ומשטרה הכל היה ידוע מראש והכל תוכנן להפלת השלטון רק החמאס הבריז עם 1500 נרצחים זה לא תוכנן

גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

כל זה בגלל שבשב"כ יש חולי נפש, בגלל עובדת שב"כ שנתנה להם כדורים פסיכיאטרים. וגם לרוני אלשיך. השב"כ ובית המשפט מסתירים את זה. היא רצחה את הזוג כדורי, ועוד אנשים רבים. והשב"כ משקר שוואסים אסעיד הוא הרוצח. תראו את הראיות.
docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf

גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

כל זה בגלל שבשב"כ יש חולי נפש, בגלל עובדת שב"כ שנתנה להם כדורים פסיכיאטרים. וגם לרוני אלשיך. השב"כ ובית המשפט מסתירים את זה. היא רצחה את הזוג כדורי, ועוד אנשים רבים. והשב"כ משקר שוואסים אסעיד הוא הרוצח. תראו את הראיות.
docdroid .net/SmwbQZR/9102023-pdf

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום