חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלדד יניב מסביר: מדוע אחרי המלחמה היחס של הציבור למתנחלים ישתנה לטובה?

עו"ד יניב אלדד מעודד כל חיבור בין הצדדים שהיו במאבק ביניהן לפני המלחמה ומשוכנע שחיילי המילואים ישנו את התודעה בסיום המלחמה

שתפו :

פלאש 90

רבנים בכירים מהציונות הדתית הגיעו השבוע לביקור בחמ"ל האזרחי של "אחים לנשק" – הארגון שהוקם בידי אנשי מילואים כחלק מהמאבק במהפכה המשפטית. בין הנוכחים במפגש: הרב יעקב אריאל, מזקני הרבנים בציונות הדתית – וכן הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת ההסדר בית אל, ואשתו הרבנית שולמית מלמד, הבעלים של ערוץ 7.

 

 

 

 

 

עו"ד אלדד יניב מברך על המפגש הזה ומשוכנע שאחרי המלחמה כל השיח ישתנה: "אני חושב שגם אנשים שיש להם טענות ל״אחים לנשק״ ונגד המחאה – צריכים לעזוב את זה. אני יודע שהם הולכים עם החולצות ואני לא תמים, אבל אם אתם רוצים לקדם את השינוי ולאפשר את התיקון, תחבקו כל יהודי שבא לדבר איתכם. תקשיבו לו. זה מחלחל גם מעבר לאנשים, מעבר לשיחה עצמה".

"תזכרו מה היה פה בשישה באוקטובר", אומר יניב, "הלכנו אחד על הראש של השני, לבית משפט שהוא יחליט האם במדינה יהודית אפשר להתפלל. אז עכשיו מדברים, זה אולי לא מושלם אבל זה יהיה מושלם. זו תהיה התודעה החדשה כי אין יום אחרי המלחמה. ננצח בצפון ובדרום, אנחנו לא הולכים לפעמי השלום. גם כשהמלחמה תסתיים אנחנו נחזור להיות חברה מגויסת".


מדוע גם היחס של הציבור למתנחלים ישתנה לטובה?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום