חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר קידר: מתי כדאי להעלות כוננות לקראת תגובת החיזבאללה על החיסול בלבנון

ד"ר מוטי קידר מזהיר מעליית מדרגה אצל הפלסטינים ביו"ש בעקבות האירועים בשמחת תורה ומסביר מדוע מבחינתם כל אזרחי ישראל הם חיילים

שתפו :

פלאש 90

לאחר החיסול של בכיר החמאס סאלח אל-עארורי על אדמת ביירות, נאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואמר: "המתקפה של ישראל בביירות היא עניין מסוכן, אנחנו לא מפחדים ממלחמה ואנחנו מוכנים אליה. מלחמה איתנו תעלה ביוקר, אם ישראל תפתח במלחמה עם לבנון – הלחימה שלנו תהיה ללא גבולות וכללים, ישראל תתחרט".

חבלנית
לוחמי צה"ל בג'נין. צילום: דובר צה"ל

 

 

 

 

 

 

המזרחן ד"ר מוטי קידר מנסה לשער מתי תבוא התגובה של חיזבאללה: "בקוראן יש פסוק שאללה נותן לכופרים זמן אבל לא ישכח אותם. אומר להם להתקדם אבל ברגע שהוא יחליט הוא יתן להם את כפו. יכול להיות שזה מה שהם עושים כרגע: מחכים לזמן, הזדמנות או אירוע, שיגרום להם להגיב. יהיה עוד את יום הארבעים של עארורי שצריך להעלות כוננות, יהיה גם את יום השנה. יהיו להם עוד הזדמנויות בעתיד".

בתגובה לפרסומים לפיהם הפלסטינים מתכננים לבצע מעשה דומה למה שקרה בעוטף עזה אומר ד"ר קידר: "צריך לקחת את האמירות של הערבים בשיא הרצינות. כי מה שקרה בעוטף עזה יכול לקרות מחר בכל ישוב ביהודה ושומרון ולידם, וגם בת"א. כמה זמן נסיעה לוקח להגיע מהשומרון לת"א?"

"לא מעט אנשים חושבים שהטבח הוא דבר טוב", אומר ד״ר קידר על הפלסטינים, "הטבח והאונס, ושריפות וכל מה שהיה שם זה מה שמגיע לציונים כבר 75 שנה. מבחינתם כולם כובשים לא רק מה שקרה ב67 אלא גם ב-48. גם בארי וכפר עזה הם התנחלויות ותושביהם מתנחלים. חוץ מזה, כל תינוק יגדל להיות חייל ואם היא סבתא אז הנכד שלה בצבא והיא שולחת לו חבילות, ואם זה סבא אז הוא היה בעברו חייל. מבחינתם כל החברה הישראלית היא חברה מגויסת ולכן כל מה שעושים לנו זו מטרה לגיטימית".

האם סינואר יוותר על החטופים כדי להציל את חייו?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום