חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם מחדל השבעה בפברואר בדרך? החשיפה המטלטלת של תנועת "רגבים"

תחקיר רגבים מגלה: הקונספציה שאיפשרה את טבח שבעה באוקטובר ממשיכה להתנהל ביהודה ושומרון. בתמיכת האיחוד האירופי, הפלסטינים בונים עשרות אלפי מבנים בצמוד לגדר המערכת ובקרבה של קילומטר בלבד לישובים ישראלים

שתפו :

פלאש 90

שלושה חודשים אחרי הטבח הנורא שאירע בשבעה באוקטובר במהלכו פרצו אלפי מחבלים את גדר ההפרדה מדרום וחדרו לשטח מדינת ישראל. במתקפה המשולבת שכללה כניסה גם דרך הים והאוויר ובמקביל לירי רקטי מאסיבי על איזורים נרחבים נרצחו כ1200 אזרחים ונחטפו כ250 נוספים. קרבות ירי חסרי תקדים התנהלו בערים, לצד השתלטות על בסיסי צה"ל ותחנות משטרה והחרבה של קיבוצים ומושבים בעוטף עזה.

הבוקר, חושפים בתנועת ״רגבים״ את הסכנה האיומה העומדת לפתחנו בתרחיש דומה שעלול לצאת לפועל מתוך שטחי יהודה ושומרון.

״רגבים״ מעדכנים על גל בניה מסיבי מאוד דווקא בתקופה האחרונה של הרשות הפלסטינית בתמיכה של האיחוד האירופי באיזור שהיה עד כה איזור חיץ בין הישובים הפלסטינים לבין הקו הירוק. בניה זו של עשרות אלפי בתים ומבנים לא חוקיים מתרחשת גם בשטחי אש, שמורות טבע ואתרים ארכיאולוגיים. כל זאת בצמוד לגדר המערכת, שנבנתה במשך שנים בהשקעה של מליארדים רבים.

בסרטון שפרסמה רגבים הבוקר, חושף המנכ״ל מאיר דויטש את המבנים בפאתי הכפר הפלסטיני רמאדין בהר חברון, בסמוך מאוד לישובים סנסנה, כרמית ומיתר.

"מקבץ המבנים הבלתי חוקיים הנמצאים כאן סביבי מספרים את כל הסיפור, הם מהווים את העדות לכשל המבצעי שעדיין מתרחש בימים אלה ממש. הפקרה מוחלטת של שטח שאמור להוות איזור חיץ ביטחוני. כאן, במרחק מטרים מגדר המערכת שנבנתה במשך שנים בהשקעה של מילארדים רבים. את מה שקרה בעזה אנחנו רואים אחד לאחד כאן היום."

בעקבות הפרסום הבוקר מתנועת רגבים נמסר: ״קונספציית הגדר שקרסה בקול רעש גדול מוכרחה להדליק מיליון נורות אדומות בוהקות גם ביחס למדיניות הביטחון ביהודה ושומרון. המבנים הללו עלולים בקלות לשמש כבסיסי טרור דה פקטו ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. הפקרת שטח = הדרך לטבח. אסור לתת למציאות כזו להתרחש בלב הארץ – ובכך לסכן את תושבי מדינת ישראל כולה.

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
3 חודשים לפני

ובמקביל הורסים בתים של יהודים שבונים זו חתירה תחת המדינה בהשתתפות כל הגורמים מבית המשפט פרקליטות משטרה פקידות מסואבת ועד ראש ממשלתינו שהוליך את בוחריו ועשה לכאורה טוב למדינה ונתן לפרוגרס להשתלט על מוקדי הכוח ועד היום לא מוכן לפטרם מהמערכת ועוד שלוח אותם לייצג בעולם על זה אמר אברהם אבינו רק אין יראת אלוקים במקום הזה ו…

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום