חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחופש הזה יש שם – הזכות להרוג – ולעולם מתחיל להימאס ממנו

האם בית המשפט העליון בארה"ב יצליח לבלום את תעשיית המוות הממוסדת של ההפלות המלאכותיות?

שתפו :

הפרוגרסיבים בארה"ב בהלם, מרוב חוקי מגדר וטירלול מוחלט של פוליטיקת הזהויות אף אחד מהם לא ציפה שדווקא במגרש הביתי שלהם שהוכרע לפני כ50 שנה הם ככל הנראה יחטפו תבוסה מהדהדת.

ב1973 עבר בארה"ב חוק היסטורי שקובע שלאישה ישנה זכות חוקתית על גופה והיא רשאית עקב כך לבצע הפלה, הימים ימי פוסט מלחמת וייטנאם וודסטוק וווטרגייט; עולם אידיאליסטי חדש מתחיל לשלוט ומוחק אט אט את כל סממני העולם הישן השמרני והקפוא, בשם הקדמה כפי שכבר למדנו ממהפכות מערביות מותר ליצר עוולות מוסריות חדשות, תיקון עולם מתחיל בהחרבה של העולם שבא לפניו גם אם היו בו דברים חיוביים כשהם מפריעים לאידאות החדשות דינם מוות.

אז בשם הזכות של אישה על גופה מתחילה מהפכה שלמה בעולם ההפלות – שאלות מוסריות נדחקות הצידה

א. כי אין עליהם תשובה טובה

ב. הן חלילה עלולות לעצור את הסחף הגדול ולקחת אותו לכיוונים לא רצויים.

בשם החופש הקדוש קמה לה תעשיית מוות בעלת אצטלה מוסרית – כל אישה יכולה להחליט שהוולד שגדל בתוכה הוא בן מוות רק כי כרגע הוא לא מסתדר עם התוכניות שלה לעתיד.

את האידיליה הזאת כל הזמן דואגים לשבש אנשי דת מכל הזרמים שמקשים עם שאלות תיאולוגיות מטרידות שמגיעות מעולם ישן ולא רלוונטי שהופך לאויב המוצהר של הקידמה, ובשל כך כל הכוח התקשורתי אומנותי ואקדמי מגוייס על מנת לתייג אותו כחשוך מזימתי ומסוכן בדרך לחופש ולעצמאות הנשית הקדושה.

https://tovnews.co.il/%d7%9b%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%a5-7-%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%97%d7%a1-%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a0%d7%a4%d7%a9/

בכדי לא להטריד את מנוחתם של הנשים שנקלעו למצב הביש הזה, מביאים ארטילריה חדשה אל שדה הקרב עולם המדע עם מחקרים עדכניים שקובעים שעובר הוא אינו ישות עצמאית מבחינה פיזית זה לא יותר מאוסף רקמות, מתי בדיוק הוא הופך ליצור חי בעל זכויות השאלה הזאת נדחקת הצידה בצורה מתוחכמת וכך גדל דור ועוד דור ועוד אחד שלגביו השאלות המוסריות הללו לא קיימות כלל אך ורק הזכויות שלי לחיים טובים ונוחים יותר בלי טרדות שניתן לפתור בתהליך רפואי קצר ופשוט.

המהפכה הזאת נותנת רוח גבית למהפכות רבות נוספות וכל נורמה מוסרית עתיקת יומין נדחקת לפינה מבלי לנהל עליה שיח רק בגלל שהיא מגיעה ממקום "חשוך ואפל" וכך נחסך מהנאורים לנהל דיאלוג בנושאי אתיקה ומוסר בעיקר כי "על מה יש לדבר עם החשוכים הרי האתיקה והמוסר כבר מזמן הפכו לנכסים פרטיים שלנו".

אבל אולי עכשיו אחרי שהתחלנו להתרגל לעולם שאין בו יותר בנים ובנות, עולם ללא מציאות אובייקטיבית אלא רק כזאת שאני מגדיר בעצמי, מגיע בית המשפט העליון בארה"ב עם רוב שמרני ואומר די! עד כאן!

האם פסק הדין שצפוי להתקבל בקיץ יעורר שיח חדש בנושא? ואולי, רק אולי, השיח הזה יגיע גם אלינו לישראל? האם דעות שנדחקו לשוליים באלימות יהפכו להיות לגיטימיות?

ימים יגידו.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ניר
ניר
2 שנים לפני

חבל שבישראל בג"צ הוא גוף דיקטטורי שכופה את ערכי המיעוט על הרוב המכריע

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום