חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יולי אדלשטיין: אתה איש ירא שמיים – שים את העניין האישי בצד"

בעקבות העדרותו של ח"כ יולי אדלשטיין מההצבעה בכנסת בתחילת השבוע והמסרים שהוא מעביר לגבי "רפורמה בהסכמה בלבד", בימין מבקשים ממנו לגלות אחריות

שתפו :

מתוך עמוד הפייסבוק של המצולם

בעוד תהליך חקיקת הרפורמה המשפטית נמצא בעיצומו, ח"כ יולי אדלשטיין מסתמן כחוליה החלשה בליכוד, ובתחילת השבוע הוא נעדר מההצבעה בכנסת על חוק הנבצרות, פסקת ההתגברות וביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון.

קודם לכן התראיין ח"כ אדלשטיין בהזדמנויות שונות וקרא לרפורמה בהסכמה. היא סירב לענות לשאלה האם יצביע בעד הרפורמה גם אם היא לא תושג בהסכמה.

בעקבות האירועים האחרונים, נשמעים קולות מתוך הימין נגד אדלשטיין. בראיון ליוסף רוסו, הטיח רס"ן במיל' עטא פרחאת, שמכהן כראש המועצה הציונית-דרוזית, ביקורת באדלשטיין: "אתה איש ירא שמיים, באת לארץ ישראל כי חלמת על ציון", אמר פרחאת, "אני יודע שנפגעת, אבל יש פה עניין של המולדת, של העם, של נצח ישראל. כולנו חייבים לשים את העניין האישי בצד. לקחת את הרפורמה ולהתייצב לימינו של ראש הממשלה ושר המשפטים ולהעביר אותה. יהיו לי פרפורי בטן רבים אם הרפורמה הזאת לא תעבור כי מישהו יצביע נגדה".

צפו בראיון המלא

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יאיא
יאיא
1 שנה לפני

להזכיר כי הקצין הבכיר היחיד שהניח את דרגותיו על השולחן בתקופת הגירוש היה ניצב משנה עזי סיאח תושב שפרעם, קצין משמר הגבול שאף שנפצע בשנת 2002 בחברון, שפרש ממג"ב כדי לא להשתתף בגירוש.

אורח
אורח
1 שנה לפני

יולי אדלשטיין. תיתפטר ולך לחבור לחבריך, גדעון צער ונפתלי בנט ואהוד אולמרט ותקימו מפלגת זקני הליכוד הגועלים.👺

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום