חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' אברהם דיסקין: המחאה חסרת אחריות וגובלת בטירוף

פרופ' אברהם דיסקין מהאוניברסיטה העברית בראיון לזיו מאור על הריכוך ברפורמה, הטירוף של המפגינים ומה הוא רואה כהישג גדול של השר לוין וח"כ רוטמן

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

פרופ' אברהם דיסקין מהאוניברסיטה העברית מציין כי הוא תומך בשינויים חוקתיים, אותם הוא תופס כדחופים וכנחוצים, ללא קשר לעמדותיו הפוליטיות שהן "לא בהכרח בימין", כפי שהוא מציין. עם זאת, הוא מבין את החששות של חלק מהמפגינים שחוששים משינוי פניו של בית המשפט, אך מוצא שהבעיה המרכזית היא לא השינויים אלא הקרע שמתרחש: "מה שעומד על הפרק זה הקרע הנורא שמתרחש פה. ברור לי שלא ההצעות גרמו לזה אלא התגובה להצעות, שהיא פרועה ומזיקה וגובלת בטירוף ובחוסר אחריות יוצא מן הכלל. אבל הקרע הוא זה שמונח על השולחן. הוא במידה רבה בלתי הפיך".

פרופ' דיסקין, עמית בכיר בפורום קהלת שהיה מעורב בעברו במהלכי חקיקה וברפורמות עמוקות בתחומים שונים, ציין כי לדעתו לא מדובר בהתקפלות של השר לוין וח"כ רוטמן בכל הקשור לבחירת השופטים, אלא דווקא בצעד קדימה: "אין יותר חברים של לשכת עורכי הדין בוועדה, ויש רוב מובטח לקואליציה. בנוסף, אין סיניוריטי. זה דבר משמעותי ביותר. אין הצעה אופטימלית, אין דבר כזה מושלם, אבל יש פה צעד ענק קדימה".

צפו בדברים המלאים:

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שמואל
שמואל
1 שנה לפני

איזה חתיך הדיסקים הזה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום