חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפגנת המיליון: "זו מלחמת אין ברירה"

יו"ר ארגון "אם תרצו", מתן פלג: למה עצרת המיליון היא באמת לא הגיונית במדינה מתוקנת ולמה בכל זאת חובה לצאת מהבית, להגיע ולהגן על הנבחרים שלנו

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

היום תתקיים המיליון הגדולה בירושלים בעד הרפורמה המשפטית, וההכנות לקראתה בעיצומן. מאות הסעות הוזמנו מכל רחבי הארץ, אלפים נרשמו, מאות התנדבו למטה ההסברה ואלפים הצטרפו לקמפיין גיוס ההמונים למימון ההפגנה שתערך הערב בירושלים.

אחד מהמובילים של ארגון העצרת הוא יו"ר ארגון "אם תרצו", מתן פלג שמסביר כיצד נולדה ההפגנה הזו: "התקיימו פה חמישה סבבים של בחירות, אחריהם הייתה הכרעה ברורה כשהציבור שניצח הוא נרדף, מושתק ואומר 'סליחה שניצחנו'.  במקום לתת לממשלה מאה ימי חסד קיבלנו מאה ימים של אנרכיה, רדיפה והשתקה. ולכן ההפגנה הזו הופכת להיות הפגנת דמוקרטיה יסודית ביותר".

פלג מודה שההפגנה העיקרית הייתה ביום הבחירות אבל טוען שכאן מדובר במקרה יוצא דופן: "אני לא חושב שאזרח שניצח בבחירות עשה את שלו. אבל בגלל שאנחנו רואים את ההתקף של השמאל, פעילות בינלאומית, חתרנות, פגיעה בצה"ל זה משאיר את הבוחר להגן על הנבחרים שלו. ולכן אנחנו בסוג של קרב רעיוני של "אין ברירה" על הדמוקרטיה הישראלית. ממשלת ישראל מקופלת בגלל האנרכיה של השמאל, אין לך ברירה".

צפו בראיון המלא באולפן

 

 

 

 

ההפגנה מול אהרון ברק: "הוא כמו האדמו"ר שלהם"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום