Search
Close this search box.

פרופ' דיסקין: "מה שמעכב את הרפורמה המשפטית הוא החשש משפיכות דמים"

מצביעי 64 המנדטים אינם מאמינים כיצד ממשלה שזכתה ברוב מוחץ מנוהלת על ידי האופוזיציה. פרופ' אמריטוס אברהם דיסקין, מומחה למדעי המדינה, טוען שהתמונה מורכבת יותר

תגיות

שתפו :

Photo by Amit Shabi/POOL***

פרופ' אברהם דיסקין סבור כי מה שמעכב את הרפורמה המשפטית הוא החשש משפיכות דמים – לנוכח ההתבטאויות האלימות ושלוחות הרסן של המחאה. "הרפורמה מאוד מתונה, אבל אם האלטרנטיבה למשטר הלא-דמוקרטי הנוכחי היא שפיכות דמים, אני מעדיף את המצב הקיים".

את הפשרה שאמורה לצאת מבית הנשיא מכנה פרופ' דיסקין "לא מכובדת ולא נכונה", והוא טוען שלא יצא מההדברות משהו רציני. יתרה מכך, "מה שלא יקרה – באמצעי התקשורת ובאליטות יפילו את האשמה על הממשלה".

כמו כן, חשוב להבין שהאופוזיציה אינה מאוחדת, וכי האינטרסים של לפיד ושל גנץ אינם זהים, מה שהופך את המצב לסבוך במיוחד.

מי מעכב את חקיקת הרפורמה?

אילו אפשרויות עומדות בפני נתניהו?

מה יקרה אם מישהו מהשמאל יוביל את הרפורמה?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

אין ברירה אם משטרה לא תגיב כצפוי זה מה יקרה
זו משטרה שיש לה מדינה

𝐀𝐳𝐨𝐨𝐫𝐲
𝐀𝐳𝐨𝐨𝐫𝐲
1 שנה לפני

צריך להתנהג כמו שבנט ולפיד התנהגו שהיו בשלטון , עשו כל מה שעולה על רוחם, היידה ממשלה , משילות על מלא , לא תהיה הזדמנות נוספת , גם במחיר,,,,, אחרת המחיר יהיה הרבה יותר גבוה במלחמה הבאה

דניאל
דניאל
1 שנה לפני

אסביר כיצד "מצביעי 64 המנדטים אינם מאמינים כיצד ממשלה שזכתה ברוב מוחץ מנוהלת על ידי האופוזיציה", זה העיוות שנוצר כאשר מרבית האוכלוסייה העובדת והמשרתת לא נמצאת בקואליציה ותוסיפו גם כמות לא מבוטלת של מצביעי ליכוד שלא הבינו מאיפה נחתה עליהם הרפורמה הזו שגם אלה שחושבים שהרפורמה (ואני ביניהם) נחוצה לא מצליחים מה הקשר מין מה שמוצע למה שכתוב ברפורמה.

הדבר הראשון רצו לעשות היה לחלק פטור משירות לחרדים אנטיציוניים בניגוד לכללי השיוויון האנושיים הבסיסיים ביותר, הדבר השני היה פסקת התגברות שכל ממשלה מימין ומשמאל יכלה לממש, זה מעשה אנטי-חוקתי בעליל… אז בהצלחה עם 64 מנדטים שהמנייה שלהם מתחילה להזכיר מטבע דרום אמריקאי.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום