חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר דרור אידר: מה הקשר בין המתנחלים בשומרון לפרעות בצרפת?

שגריר ישראל באיטליה לשעבר, ד"ר דרור אידר בראיון על התקווה שהמתנחלים מעניקים למדינות אירופה שקורסות אל מול מיליוני המוסלמים שהציפו את מדינתם ודורשים לאומיות

שתפו :

פיני יחזקאלי
שריה דיאמנט,פלאש 90

שגריר ישראל באיטליה לשעבר, ד"ר דרור אידר, מסביר את התזה שהציג בזמן שירותו כשגריר באירופה לאינטלקטואלים אירופאים: "הצגתי להם את התזה שמאז המהפכה הצרפתית והלאה אירופה התנערה מאלוהיה. אחרי מלחמת העולם השנייה האינטלקטואלים האירופאים האשימו את הלאומיות בזוועה כי בסופה של כל לאומיות יש לאומנות שמובילה לשנאה ונאציזם. ולכן גם הוקם האיחוד האירופי שנועד למנוע את זה".

אידר: "משנות ה-60 ואילך נכנסו מיליוני עובדים זרים שלהם יש לאומיות איסלמית ויש להם גם מסורת דתית. ובאירוניה של ההיסטוריה עומדת ציוויליזציה עייפה כשאין לה את שני המגינים שהגנו על ציוויליזציות: מסורת/ דת/תרבות עתיקה ולאומיות כלומר שייכות למקום מסוים עם היסטוריה ושפה. מולם התייצבו מיליוני מהגרים שיש להם לאומיות משלהם וההתנגשות הזו היא בלתי נמנעת".

כאן עובר ד״ר אידר להסביר מה הקשר של ישראל והמתנחלים ביחס למשבר של אירופה: "מדינת ישראל היא המוצב הקדמי של המערב כולו, משום שהיא מאתגרת את האסלאם הרדיקאלי כי יש לנו מסורת עתיקה מאוד ולאומיות וקשר מאוד עמוק למקום. המוצב הקדמי של המוצב הקדמי ששמו מדינת ישראל הם המתנחלים על גב ההר כמעין תקווה נגד הטרוריסטים של העולם".

באיזה אופן מסתכלים עלינו האירופאים?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום