Search
Close this search box.

״אם לא תתרחק אני אתן לך כדור בראש״

מה היה קורה עם הקיבוצניק ששלף אקדח על חוסמי הכניסה לקיבוץ היה מהימין? יהודה בננו מבאר שבע ויגאל מלכה מנסים לדמיין

תגיות

שתפו :

איש קיבוץ חצרים התעמת עם אנשי ימין שהגיעו למחות בכניסה לקיבוץ, תקף אותם ואז שלף את אקדחו, ירה באוויר ואף כיוון את הנשק לעברם למשך מספר רגעים.  חבר ארגון 'תושבים למען הנגב', יהודה בננו מבאר שבע מספר על השתלשלות האירועים: "הסיפור מתחיל עוד בשבוע שעבר עם הפגנות ומחאות מהעיר באר שבע. האנרכיסטים חושבים שהם בעלי הבית בעיר הזו ויורדים לכביש, חוסמים וסוגרים. אני הייתי עד לאירוע שאבא רצה לקחת את הבן שלו לביה"ח והם חסמו את הכביש ולא נתנו לו לעבור".

"תושבי באר שבע נמאס להם מזה", מספר בננו, ״החליטו לעשות מהלך וללכת לחסום קיבוץ. להם מותר לחסום אז גם לנו מותר לחסום. המפגינים הם לא תושבי באר שבע הם מגיעים בהסעות וברכבים מהקיבוצים והמושבים מסביב ומפריעים לחיי היום יום שלנו".

בננו: "חשוב שאנשים יידעו שהגענו לקיבוץ שבוע קודם אותו אדם התנהג באלימות קשה כלפי החוסמים. לפני שהוא ירה הוא אמר לאחד המפגינים "אם לא תתרחק אני אתן לך כדור בראש". וזה חמור מאוד. על מה הירי? מישהו סיכן או תקף אותו?"

צפו בראיון המלא

ליאור ג'יפים וחוויה אתגרית
https://bit.ly/LiorBenYashar

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
1 שנה לפני

היריה הזאת באוויר סימנה את שפיכתו של הדם המטאפורי – את המוכנות של השמאל לשפוך את דמו של הימין בשל חוסר שביעות הרצון שלהם מתוצאות הבחירות וכחלק מהמלחמה שלהם על השליטה במדינה ועל קביעת צביונה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום