חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האנרכיסטים עומדים לתבוע חצי מליון שקל מתומכי הרפורמה

שיא של אירוניה נרשם כאשר בשבוע שעבר עתרו האנרכיסטים לבג"ץ נגד חסימת כבישים בשל פתיחת הרכבת הקלה והנה הם משגרים מכתבים לפני תביעה - הפעם על כך ששיבשו להם את יום השיבוש

שתפו :

אחים לנשק

"מי שמרגיש שכח הזרוע, שקרים וחסימת הפיות היא הדרך להשתיק את המאבק נגד ההפיכה המשטרית, יגלו מהר מאד שמדובר בחרב פיפיות. זרימת מידע חופשית ללא מניפולציה וחסימות זדוניות, היא קריטית בדמוקרטיה. הסתיימו הימים בהם אנחנו שותקים מול בריונות רשת וניצול לרעה של התשתיות הדיגיטליות שלנו", כך כתבה בזעם אחת ממארגני המחאות בשמאל, קרין נהון, ברשת הטוויטר.

נהון מספרת את סיפורו של יום השיבוש שהשתבש: "יום השיבוש ב 18.7, שעה לפני ההזנקה לצעדת ׳העליה לירושלים׳ מקפלן. ימי שיבוש הם ימים מאוד עמוסים בתקשורת בין מטות המאבק השונים וגם בתוך קבוצות נהון… דרך קבוצות הווטסאפ אנחנו מניעים אנשים לפעולה, מתכננים אסטרטגיה, מחזקים קהלים, מעדכנים אנשים ועוד. ופתאום חושך. כלום. הודעה לקונית של ווטסאפ, שהחשבון נחסם עקב פעילות חשודה, ושיחזרו אלי תוך 24 שעות. מה נחסם? למה עכשיו? איך אני מתקשרת עם רן, שקמה, משה ועמי לגבי הצעדה?

אני מרימה טלפון לשירה, דוקטורנטית ומנהלת את "קבוצות נהון" איתי ומזהירה אותה. בשלב הזה אני מבינה שמטרגטים אותי ואת קבוצות נהון. למה? כי זה אחד מערוצי התקשורת המרכזיים של המאבק. אנחנו מכניסים את סיגלית מאור גם כמנהל, ליתר ביטחון, אם שירה תיפול".

נהון ממשיכה לתאר את הדרמה של השיבוש: "השעה 22:30, שירה מתקשרת ואומרת ״נפלנו״. גם אני וגם סיגלית. עכשיו אני לא יכולה להתחיל להסביר לכם, מה המשמעות של נפילה של כל מנהלי הקבוצה. אין דרך להודיע הודעות לקבוצות, אתה לא יודע מה קורה. במשך שבוע מאותו היום עליתי ונפלתי כמה פעמים. קבוצות של תומכי הרפורמה פעלו לחסום את החשבונות של משה רדמן, של שירה ריבנאי, של סיגלית מאור ושלי. בזמן שהיינו ללא גישה, האקרים נכנסו לחלק מהקבוצות והעלו הודעות. הם טרגטו אותי שוב ושוב ובעצם הצליחו להפיל את האלגוריתם של ווטסאפ. עם הזמן ווטסאפ השתפרו. ככל שחסמו אותי יותר, כך ווטסאפ הצליחו להחזיר אותי לכשירות מהר יותר. ועדיין זה היה סיוט כשהשיא היה ביום ביטול עילת הסבירות בירושלים".

השבוע החליטו נהון יחד עם שאר האנרכיסטים להגיש "התראה לפני תביעה, נגד תומכי הפיכה משטרית ששיבשו, הטרידו, ודיווחו דיווחי שקר על מנת לחסום אותנו בווטסאפ", כהגדרתה.

במכתבי ההתרעה הם דורשים שיפסיקו להפיץ את מספרי הטלפון שלהם, שימחקו את הפרסומים הקודמים ושישלמו להם פיצוי בשל הפרת חוק הגנת הפרטיות, הוצאת לשון הרע והפרת חוק המחשבים. סכום הפיצוי לבקשתם: 584,232 ₪!

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום