חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האלוף במיל' יצחק בריק: "קרה לנו נס בשבעה באוקטובר"

למרות המצב הנורא האלוף במיל' יצחק בריק מסביר מדוע קרה לנו נס ומה הסיכויים למלחמה איזורית

במשך תקופה ארוכה הזהיר האלוף במיל' יצחק בריק ממלחמה רב זירתית ומהעובדה שהצבא לא מוכן אליה. בראיון לאלעזר שטורם הוא מסביר מדוע היה נס גדול באותו 7 באוקטובר בשבת השחורה: "אם בשבעה באוקטובר ב6:30 בבוקר, במקביל להתקפה של החמאס בעוטף עזה הייתה מתחילה גם התקפה של חיזבאללה בצפון היום היינו נמצאים במצב חמור מאין כמותו.

כי עשרת אלפים אנשי קומנדו, כח רדואן שמאומן עשרות מונים מהחמאס שוטף את הגליל, בליווי של עשרות טילים, השתלטות על יישובים וצמתים, נכנס למחנות בהצטרפות של מילציות פרו-איראניות וזה היה מאוד מקרב אותנו לחורבן הבית השלישי".

"זה היה נס – לא עולה על הדעת שמדינת ישראל בנויה על ניסים", אומר האלוף בריק, "הנס היה כי לאיראנים לא הייתה כוונה להכנס למלחמה כי הם החליטו שזה לא הזמן. ואז היה לנו את הזמן לגייס את הצבא לגבול הצפוני ויותר מכך, נושאות המטוסים של האמריקנים הגיעו אלינו ועצם קיומן שומר עלינו ממלחמה איזורית שתאיים על קיומנו".

״אבל לא לעולם חוסן״, מזהיר בריק, ״אנחנו לא יכולים להסתמך על האמריקנים. אני לא יודע מה יהיה מחר כלומר אנחנו צריכים להיות חזקים ומסוגלים להגן על עצמנו מול האיום הכי קשה שצמח לעורף הישראלי. יצאנו בנס, אסור לנו להגיע למצב הזה שוב״.

מהו האינטרס האיראני?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רפאל
רפאל
11 חודשים לפני

אלוף בריק האים תקיפת יזומה מצידנו בצפון או בעזה חייבת לעדכן את האמריקאים ולהסכם מידם ????
האמריקאים יחד עים ממשלת בג״ץ הם שקבעו מה יהי פה ואיך יהיה והם החישו את הצבא יחד עים עים השמאל הקיצוני כך שעד עכשיו ביבי וחבריו הם בובות מריונטה של ממשלת בג״ץ והאמריקאים
ולכן ודאי שהיה לנו נס , והשאלה האים ישראל תשתנה
??????????
לכן חייבים לשנות את מערכת המשפט לחלוטין זה הדבר הראשון ולדעת שהפרא אדם יודעים רק את כוח הזרוע וזרקת אבנים על חיילים חייבת להיות תגובה עים אש חייה כי אבן גם הורגת ,
והחשוב מכל הוא אמונה בבורא עולם ולכבד את מצוות התורה ואשרי מי שגם מקיים אותה 🌿🎻

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום