חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש המועצה מסרב לחזור: לא נשב במקלט – שכוחות רדואן ישבו במקלט

ראש המועצה האיזורית מבואות חרמון מציע לחיזבאללה לא לנסות את צה"ל ומבהיר כי התושבים נחושים לתת לצבא את כל הזמן הדרוש להשבת הביטחון

תגיות

שתפו :

פלאש 90

ראש המועצה האיזורית מבואות חרמון, בני בן-מובחר, מתאר כי 50% מתושבי 13 הישובים במועצה התפנו מבתיהם, "כל עוד לא תהיה רצועת ביטחון – התושבים לא יוכלו לחזור". הוא מוסיף: "אנחנו לא אלה שצריכים לשבת במקלטים, אלא כוחות ארדואן וחיזבאללה".

כמו כן, הוא סבור שאם נסראללה יעז לעלות מדרגה בתקיפות, המחיר שלבנון תשלם יהיה כבד מאוד, "אני מציע לו לא לסמוך על כך שצה"ל עסוק בעזה".

פלאש 90

עוד הוא מתייחס לעניין המבלבל עם כיתות הכוננות שחלקן כפופות לצבא ואחרות כפופות למשטרה: "אנחנו נתקן את זה. אני מאמין שהחוויה של ה-7 באוקטובר תביא לחשיבה מחוץ לקופסה ולהפסקת הקיצוצים, כולנו ראינו את חשיבות כיתות הכוננות". כמו כן, הוא מבקש מהמדינה שתזכור את הצפון גם בימי שלום ותדאג לפתח אותו.

בן-מובחר גאה בתושבים שמגלים חוסן בלתי רגיל ומתאר כי המועצה דואגת לספק להם את כל מחסורם עד לפתח הדלת, ממוצצים לתינוקות ועד לספרים ולמופעים שיעניקו להם הפוגה, "אין בכוונתי לתת לחיזבאללה לשמוע שחסר לנו משהו או שאנחנו מפוחדים, נהפוך הוא: אנחנו נחושים וסומכים על הצבא, ניתן לו את כל הזמן שהוא צריך כדי לסיים את עבודתו".

לסיום, הוא מתייחס לעדה הדרוזית ואומר כי "מדובר באחים שלנו, אסור לנו לשכוח אותם, יש לתקן את העוול שנעשה להם כדי שיחיו איתנו כשווים בין שווים".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום