Search
Close this search box.

סא"ל במיל' ירון בוסקילה: מה חייב להשתנות בצה״ל?

הטבח בשמחת תורה והמלחמה שפרצה בעקבותיו לימדו אותנו אילו שינויים חיוני לבצע בצה"ל. סא"ל במיל' ירון בוסקילה מ"הביטחוניסטים" מציג את מסקנותיו בנושא

תגיות

שתפו :

מאז ה-7 באוקטובר נשמעות תלונות רבות על התנהלות צה"ל לפני המלחמה והצעות לשינויים בו. אחת הטענות גורסת כי השקענו יותר מדי בפיתוח חיל האוויר והזנחנו חילות אחרים וכן שהיינו צריכים להשקיע פחות בגדר ההפרדה בין עזה לישראל ובמקום זאת לפתח יחידות תקיפה איזוריות.

סא"ל במיל' ירון בוסקילה, סגן יו"ר ארגון "הביטחוניסטים", מבהיר כי מלחמה היא "ממלכת האי-ודאות" ובאופן טבעי מלמדת את הצבא על הצרכים שלו באופן שלא היה יכול ללמוד לפני כן.

אלו מסקנותיו מהלחימה עד כה:

Photo by Michael Giladi/Flash90

ראשית, יש לחזור ולהגדיל את הצבא כדי שיוכל להתמודד במלחמה רב-זירתית. כמו כן, לצד ההשקעה החשובה בחיל האוויר יש להשקיע בכלי העומק שמסייעים לכוחות הקרקע, לבנות חיל שיתמחה בנושא הטילים וכן לחזק את השריון.

סא"ל בוסקילה מבהיר כי צבא קטן וטכנולוגי – רעיון שקידמו בשנים האחרונות – אינו מספיק אל מול אויבי ישראל שמתבססים על מסה. כמו כן, הוא מזכיר כי החמאס הגיע ב-7 באוקטובר להישגים ללא טכנולוגיה כלל.

כדי להגדיל את מספר החיילים הוא מציע להאריך את משך השירות הסדיר, לעודד גיוס וכן לפנות לחברה החרדית ולאפשר לה להתגייס על פי ערכיה.

למה הוא אינו מסכים עם הצעתו של אליהו יוסיאן להכניס לימודי אומנות לחימה למערכת החינוך?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום