Search
Close this search box.

ד"ר מוטי קידר: זו הסיבה שעראפת תמיד הלך עם מדים

ד"ר מוטי קידר מסביר את התפיסה של הרשות הפלסטינית ומהי הסיבה שעראפת הצליח לסחוף אחריו המונים. מדוע ד״ר קידר סבור שכל ישראלי צריך לקרוא את הספר של שמעון פרס?

תגיות

שתפו :

פלאש 90

הרשות הפלסטינית שמייצגת היום את הערבים ביהודה ושומרון וממשיכה לדבר על חזון המדינה הפלסטינית מהנהר ועד הים, מצטיירת בעיני רבים מהאזרחים כרשות בעלת עוצמה וכוח אשר סוחפת אחריה רבים.

״לרשות אין דרך לקבל לגיטימציה. עראפת עשה את זה באמצעות הג׳יהאד נגד ישראל ולא מדובר בפעולות הרשות. לכן הוא הלך עם מדים בשביל להראות להם שהמאבק נמשך״, כך אומר המזרחן ד"ר מוטי קידר.

 

שמואל אליהו
ראש הממשלה יצחק רבין בפגישתו עם יו"ר אש"ף יאסר עראפת בקזבלנקה שבמרוקו.

עראפת תמיד דיבר על כך שההסכם הוא זמני, והסיבה לכך שהערבים לא תוקפים את מדינת ישראל היא משום שישראל חזקה מדי.

קידר מזכיר את הספר של שמעון פרס, "מזרח תיכון חדש" ואומר כי "כל ישראלי חייב לקרוא אותו כדי לראות איך מייצרים ביטחון על בסיס של הזיות". בהמשך מבקר ד״ר קידר את התמימות של הנהגת השמאל שלא מבינה ערבית.

צפו בקטע מהראיון.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ישראלי
ישראלי
6 חודשים לפני

לא ממש את התמימות של תנועת השמאל …
אלא את הטמטום של השמאל ההזוי.

משה זוכמיר
משה זוכמיר
6 חודשים לפני
הגב ל  ישראלי

או. סוף סוף מישהו פותח את הפה לומר את האמת. לא, השכלה זה לא משהו נורש, וגם השכל לא מופיע אצל אשכנזים שמאלנים בסבירות גבוהה יותר מאשר אצל כל אחד אחר. פנטזיית ה״איכותיות״ ואשליית ה ״תרבותיות״, של השמאל הישראלי הובילה דרך רצף של ״נישואי קרובים״ גם פיזיים בתוך ה״אליטה״ המקושרת והמושחתת וגם רעיוניים – בתוך מעגלי השליטה הצפופים והזכורים ל״זרים״ – לרצף בלתי נמנע של טפשחם גמורים. אידיוטים שמשפחות נוהגות להחביא מחמת הבושה. איך אמר כצנלסון ״רנגטים ודגנרטים״. לא רק זדון – גם זדון, אבל בעיקר איוולת נוראה. טמטום תהומי כמו של עמוס ידלין ודן חלוץ, ונעבעך כמו חמור-גנץ, ויריב אופנהיימר, וכך הלאה. אנשים מטופשים ונלעגים.

בנצי
בנצי
6 חודשים לפני

עדין אפשר לתבוע את פרס ולבטל את כספי ההטבות שמועברים על שמו לאחר האסונות שהוא גרם מילדי תימן ובלקן לנסיונות האמריקאים ועד רצח רבין והלאה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום