חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני חושש שהנשיאה חיות ושלוחיה יעדיפו התנגשות"

עו"ד מיכאל דבורין, לשעבר יועץ אסטרטגי למשפט בליכוד, בשיחה עם אלעזר שטורם על הפגנות השמאל, על מה הן באמת ועל מה אפשר להתפשר במהלכי החקיקה וההידברות

שתפו :

ההפגנות נגד הרפורמה. צילום: תמר נויברג פלאש 90

רבים חושבים שההפגנות הן באמת נגד הרפורמה המשפטית שמקדמים השר יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן יחד עם כל הקואליציה. בעיניו של עו"ד מיכאל דבורין, לשעבר יועץ אסטרטגי למשפט בליכוד, הנושא של ההפגנה הוא בכלל אחר לגמרי: "הם לא מוכנים לנהל דיון אינטליגנטי על הסוגיה שנמשכת כבר 200 שנה. האם זה הציבור מחליט על גורלו או איזה קומץ קטן של אליטה, ופה איכשהו רידדו את הדיון ל'קץ הדמוקרטיה'. האוליגרכיה המשפטית מסרבת לכל שינוי, כל שינוי, משום שהם לא מכירים בלגיטימיות של בוחרי המחנה הלאומי להציע שינוי. אנחנו לא נספרים ולא נחשבים בעיניהם והדעה שלנו לא מעניינת כי אנחנו לא מהמחנה הנאור".

על פי דבורין, המחנה הימני ינסה להגיע לפתרון אבל בסוגיות המהותיות הנשיאה חיות וגורמים נוספים במערכת המשפטית חותרים לפיצוץ: "נתניהו ולוין הם אנשים פרגמטיים ויהיו אפילו מוכנים להקריב חלק מהרפורמה כדי שזה יעבור ביותר קונצנזוס. אני חושש שבכל רגע ורגע שבו יצטרכו החלטה חד משמעית, הנשיאה חיות ושלוחיה לא יסכימו לא להדבר ולא להתפשר ויעדיפו התנגשות מתוך מחשבה ששם הם יצאו וידם על העליונה. קריאת כוון קטנה לזה אפשר לראות שהעתירה להוציא את נתניהו לנבצרות, שאין לה שום אחיזה בחוק, בית המשפט לא זרק אותה".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

פרופ' דן שיפטן:"המאבק הוא בין פוליטיקאים בחליפות לפוליטיקאים בגלימות"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום