חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבני מחנה הימין קוראים לצאת להפגין בעד הממשלה

הרב אליאב תורג'מן התראיין לאורנה ישר על הקריאה לימין לצאת להפגין בעד הרפורמה, תוך זהירות שלא להגרר אחרי השמאל שחלק ממנו רוצה במלחמת אחים

יונתן זינדל, פלאש 90

הרב אליאב תורג'מן, יו״ר ארגון ״תודעת זהות״ שהוא, בין היתר, ר״מ ורב קהילה בדימונה, מגיב על מכתב שכתבו רבנים בו הם קוראים לתלמידי הישיבות ולציבור הימני בכלל לצאת להפגין בעד המהלכים של הממשלה: "אין דבר חשוב יותר לנציג ציבור מאשר להרגיש את האנרגיה של הציבור מאחוריו", אומר הרב.

"הציבור הימני, אם זה בעקבות השתקה שיטתית של הקול שלו בציבור ואם זה בעקבות התנוונות במהלך השנים, מאוד חשוב שיצא החוצה בגאווה, בגאון, בעדינות מאוד גדולה. לא לחקות את השיטות הקלוקלות של השמאל הקיצוני שגורר את הרחובות לאנרכיה אלא בעדינות, לומר שאנחנו תומכים בראש הממשלה נתניהו, ביריב לוין ובשמחה רוטמן".

הרב תורג'מן מודה שהוא לא דמיין שזו תהיה עוצמת ההתנגדות לרפורמה, ומציין שהאליטה השלטת מתנגדת והקיצוניים גוררים את השיח. עם זאת, הוא מאמין שמזה תצמח טובה לעם ישראל.

לשאלה האם הוא לא חושש שבעקבות יציאת הימין החוצה תתרחש מלחמה פיזית, אמיתית, בעקבות החיכוך בין המחנות, הוא עונה כי מדובר בסכנה גדולה: "לכן הדגשתי את העדינות. אסור להגרר לשם. אם לשם זה הולך – זה לא טוב".

צפו בראיון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום