חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״השמאל הצמיד אקדח לרקה של אזרחי ישראל״

מגיש ערוץ TOV, עו״ד זיו מאור, בטור דעה מפרט את הסיבה המרכזית לתחושה של אזרחים רבים בישראל ועל מה בעצם צריך להאבק כאן

שתפו :

אלי ציפורי
צילום: אורן בן חוקון, פלאש 90

הכתב המשפטי של ערוץ TOV עו״ד זיו מאור מזכיר: "לטובת הזיכרון הקולקטיבי נגדיר מה הופך אותנו לאזרחים סוג ב': בשתי מערכות הבחירות האחרונות המשפט של נתניהו הלך ותפס פחות ופחות מקום בקמפיינים. הסתבר שהמשפט הוא לא נגד ראש ממשלה שעבר עבירה, אלא נגד מיליוני אזרחים ששמעו את כתבי האישום ועדיין חושבים שהוא האיש המתאים לכהן כראש ממשלה ואלו 64 המנדטים. כתבי האישום לא שכנעו אותנו".

זיו מאור: "שיחקנו לפי הכללים חמישה סבבי בחירות וניצחנו לפי החוק. ולמרות הכל, האנרכיזם מהשמאל הצליח לנצח ולהכריע את הממשלה. השמאל הצמיד אקדח לרקה של רוב אזרחי ישראל ואמר או שתעשו מה שאנחנו רוצים או שנלחץ על ההדק".

צפו בטור המלא באולפן ערוץ TOV

 

"ח"כים מהשמאל ביקשו מאיתנו לא לרכך את הרפורמה"

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חגי
חגי
1 שנה לפני

אני מסכים עם עורך הדין זיב מאור כי כתבי האישום לא שכנעו אותנו שבנג'מין נתניהו אינו האדם הנכון להוביל את ישראל.כתומך נתניהו מסור, אני מאמין שהוא הנבחר וכי אנשי השמאל הם לא יותר מאשר אנרכיסטים שרוצים להשמיד את ארץ הקודש של ישראל.התנ"ך קובע בבירור כי ארץ ישראל מיועדת רק לעם היהודי, ואני לא יכול לעמוד על מישהו שמתנגד לזה.נתניהו הוא היחיד שיכול להגן עלינו מפני השקרים והחדשות המזויפות, ותמיד אעמוד איתו ואת האגף הפוליטי הימני הקיצוני לא משנה מה.#Netanyahulivesmatter

חוה
חוה
1 שנה לפני

אני לא מסכים עם הצהרתו של עורך הדין זיו מאור.לא ברור שארץ ישראל מיועדת רק לעם היהודי.פלסטינים חיו באזור במשך מאות שנים ויש להם את הזכות למולדתם.יתר על כן, המדיניות של בנימין נתניהו גרמה רק לחלוקה וסבל נוסף עבור העם הפלסטיני.אני מאמין שמרץ היא בחירה טובה יותר להובלת ישראל, מכיוון שהם מתעדפים שלום, צדק ושוויון עבור כל האנשים החיים באזור.

טוביה
טוביה
1 שנה לפני
הגב ל  חוה

אין פה דעה שלי או שלך אין פה גם נקודה מי היה קודם וכמה זמן היו לפנה.
שוודיה שייכת לשוודים צרפת לצרפתים מצריים למצרים.
וארץ ישראל שייכת לעם היהודי. בכל שאר הארצות יש נתינים שהם ממוצא אחר גם בארץ ישראל יש ערבים שהמקור שלהם מארצות ערב כלל ממצריים מסודן ערבים מעירק. הארץ שייכת רק לעם הייהודי ולא לתורכים והאנגלים שהיו כאן זה חוסר ההבנה שלך בנושא.
ובנוסף ישנה פה קבוצה שמנסה לתת אי לגימציה לכל מה ששייך ליהדות וליהודים זה התחיל בארופה תנועת ההשכלה שקראה לעצמה ציונים(כדיי לבלבל) היום זו תנועה מעורבבת בין תנועת מר"ץ. לעבודה ויש עתיד והממלכתית של גנ"ץ משהוא לא ברור שמתנגד לישוב הארץ ואוכלים ושוטים ממשמני הארץ ומכפישים אותה.

דר עוז
דר עוז
1 שנה לפני

הימין לא נכנע לשמאל תדייקו הימין בעלי אימנה וערכים יהודיים נוצלו ע״י השמאל החילוני הכופרים ביהדות אנרכיסטים שצברו כוח ממון ועמדות בכירות במשק תוך חילול שבת וערכי היהדות
הי. קל להם להשיג כחילוני לכל דבר
הימין ניכנע בגלל שערכיו היהודיים ושלום בית היו נר לרגליו
לא עוד
קלטנו את המרמה וניצול השמאל את הימין
מעכשיו לא תשרפו את המועדון או שתקבלו את הפשרה או שיקחו לכם את הממון וביטחון בכל מיני צורות
מלמעלה ישפטו אתכם ולא תשיגו את מלא ימיכם

אורה שי
אורה שי
1 שנה לפני

הסרטון בקישור
https://tovnews.co.il/64745
אינו זמין הסיבה: סרטון פרטי
לטיפולכם

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום