חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמו במהפכה הקומוניסטית: גם בשנות האלפיים השמאל מנסה לחנך מחדש את הימין

כמו בימי הגולאגים ברוסיה, גם בישראל משתמשים באותן השיטות כדי "לשכנע" אנשי ימין שכדאי להם להתחיל להאמין באמונות שמאל כדי להחשב נורמאלים. טל קופל מרחיב על התופעה

שתפו :

צילום מסך

בשבוע שעבר ראיין עמית סגל את שופטת ביהמ"ש העליון, איילה פרוקצ'ה, שבזמן הגירוש מגוש קטיף שפטה נערה בת 14 למעצר עד תום ההליכים. סגל שאל האם היא לא רואה סטנדרטים כפולים במערכת אכיפת החוק לגבי חוסמי הכבישים בחודשים האחרונים. מאוחר יותר בטוויטר, הזכיר סגל כי השופטת גם נזפה בהורי הנערה על החינוך שנתנו לה והציעה חלופת מעצר בקיבוץ.

הסיפור הזה הביא את איש החינוך והפובליציסט טל קופל להסביר מהו "החינוך מחדש" על פי שמאל ומה מקורו: "כולנו מכירים את הגולאג של המחנה ל"חינוך מחדש" של הגורמים המסוכנים למהפכה בתקופה הקומוניסטית . רבים וטובים נשלחו דווקא לסניטוריום – בי"ח לחולי נפש. התפיסה הייתה שאם אתה לא מקבל את עקרונות המהפכה או שאתה אויב ולכן תשלח לחינוך להיות אוהב, או שאתה לא שפוי ברציונל שלך ונאשפז אותך עד שתבין את החשיבות של המהפכה. ממש לאחרונה נער גבעות ידוע פרסם בטוויטר ציוץ שחבר'ה מימ"ר שי אמרו שאבא שלו לא יודע לחנך אותו והוא יכול לגדול בצורה לא טובה".

"זה פחות אידאולוגי ויותר רצון להחזיק בעמדות הכח של החברה", מדגיש קופל, "האויב הוא תמיד פנימי. זה נכון למפלגה הקומוניסטית וזה נכון גם להיום. האויב זה לא חמאס או ג'יהאד אלא המיליציות של בן גביר וכל המיצגים המגוחכים שהם משקיעים בהם".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ח״כ סון הר מלך: "אין קשר בין עצירת חקיקת הרפורמה לדרישה למשמר לאומי"

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שרה
שרה
1 שנה לפני

לא חזור שום דבר.הימין חזק מאד.נגמרו הזמנים של שנת 48

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום