חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך נראית המלכודת המתוחכמת שמכינה איראן לישראל

ראשי מערכת הביטחון העבירו השבוע מסר תקיף למחבלים הבכירים, מדוע דווקא עכשיו? ברוך ידיד, ראש הדסק לענייני ערבים בערוץ 14, בראיון לאלעזר שטורם על כל המהלכים האחרונים במזרח התיכון

שתפו :

צילום: עומר ראשידי / פלאש90

ראשי מערכת הביטחון שיגרו השבוע מסר שיועד לאזניהם של בכירי ארגוני הטרור המקיפים אותנו. מהי המשמעות של האזהרה ומדוע היא מגיעה דווקא עכשיו?

ברוך ידיד, ראש הדסק לענייני ערבים בערוץ 14, מסביר כיצד מנסה איראן להכניס את ישראל למלכודת מתוחכמת. באמצעות ארגוני ה"פרוקסי" חיזבאללה, ג'יהאד וחמאס עמלים האיראנים להעסיק את מערכת הביטחון הישראלית בטרור של יהודה ושומרון, בכדי שיוכלו להעשיר אורניום ללא הפרעה.

לגבי הסכם סעודיה – איראן אומר ידיד כי מדובר באירוע החשוב והמכונן ביותר בעשור האחרון. הוא מסביר מדוע דווקא סין נבחרה להיות הגורם המתווך בין שני הצדדים ומה בדיוק המסר שמבקשת סעודיה להעביר לארה"ב.

מה עם הסכם נורמליזציה של ישראל וסעודיה? לטעמו של ידיד לא מדובר באפשרות מופרכת. אמנם, נדמה שהנושא הפלסטיני יכול להוות מכשול להסכמי אברהם עם סעודיה, אך לדבריו הדאגה שהיא מפגינה כלפי הפלסטינים אינה אותנטית והיא נועדה למטרות תדמיתיות עבור הסעודים.

צפו בראיון המלא:

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום