חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באיחור של 30 שנה! אהרון ברק: צריך להתחשב בחלקים בעם שבעד הרפורמה

הרפורמה המשפטית מגיעה לשלב ההחלטות. בקואליציה ובאופוזיציה מבינים שהשיחות בבית הנשיא לקראת פיצוץ סופי. בקואליציה נערכים לחוקק מספר סעיפים מהרפורמה

שתפו :

קובי גדעון, לע"מ.

בקואליציה נערכים לשלב הבא: קידום חקיקה חד-צדדית של שני סעיפים שעליהם לא הייתה מחלוקת בבית הנשיא. הסעיף הראשון עוסק בהגדרת סמכותם של היועצים המשפטיים וקציבת כהונתם. הסעיף השני עוסק בצמצום עילת הסבירות במתווה שעלה בבית הנשיא.

נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, התארח בכנס באוניברסיטת רייכמן אמש (ראשון). הפתיע באומרו: "אני חושב שצריך להתחשב בחלקים בעם שבעד הרפורמה". יחד עם זאת הוא עדיין סבור ש"העם מהווה היום את חומת המגן שמפרידה בינינו לבין הדיקטטורה". 

עוד הוסיף ברק בכנס, שהוא בעד רפורמה במערכת המשפט, אך "לא הרפורמה הזאת". לדבריו: "עילת הסבירות חשובה מאוד ולא הייתי נוגע בה. אני בעד שהיא לא תוחל על מדיניות גבוהה של הממשלה, אם זה מרצה את לוין".

דברים דומים ואף יותר מרחיקי לכת, אמר בעבר אהרון ברק בכנס של 'מקור ראשון' בשנת 2019: ״אני מוכן לוותר על עילת הסבירות. היא מילאה תפקיד חשוב אבל יכול להיות שהגיע זמנה. צריך להחליף אותה על פי השופט גרוניס על ידי עילת המידתיות״. 

הבוקר (שני) אמר השופט ברק בראיון לרשת ב׳: ״השר דרמר אמר לי בזמנו מפי רה״מ שהוא רוצה מאוד פשרה והסכמה ואף דנו בפרטים של ההסכמה. הצעד של רה״מ מרחיק מפשרה, היה צריך לקדם בחירת נציג לועדה לבחירת שופטים לאיחוי הקרע, ולא ללכת חד צדדית״.

בתגובה אמרה הבוקר ח"כ טלי גוטליב: "לכל אנשי הימין ששמעו היום את אהרון ברק מספר שרון דרמר נשלח אליו בשם נתניהו וביקש להגיע להסכמות מוזמן לשלוח לי הודעה ולהתנצל. כן כן, דרמר נשלח על ידי נתניהו לשליט הנסתר אהרון ברק. תשדלו להבא לא לנסות להשתיק אותי. כי לומר המלך עירום זו לא בושה זו חובה!"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חנן
חנן
10 חודשים לפני

אהרון ברק יצור שפל, בזוי והזוי. בושה למדינת ישראל שכך נשמעים ומתנהלים שופטיה. היוהדה והגאוה גורמת לכם להאמין שהם מורמים מהעם כך גם מתנהלים בפרקליטות ו משטרה והכל מתחיל משופטי בג"צ שמראשם ישב אהרון ברק, דורית בייניש וחיות. לעניות דעתי מדובר ביצורים עלובים, עבריינים, תופרי תיקים שחייבים לעמוד לדין המנוולים האלה הרסו חיים ללא מעט אנשים טובים שתרמו ופעלו למען המדינה, את התנהלותם הקלוקלת הם היקרינו לשאר מערכות האכיפה ואת התוצאות של ההפקרות ניתן לראות בהפגנות ואת ההתנהלות העלובה שלהם, אכיפה בררנית וניכודי עינינים תיפקוד כושל ולא חוקי של היועמ"שית ובכירי המשטרה. הרס טוטלי של האכיפה, היושר, ההגינות ואמון הציבור.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום