חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשולש הקטלני: ארגוני זכויות אדם, מימון אירופאי והקשר לטרור

מחקר שבדק לאן הולך הכסף האירופאי של ארגוני זכויות אדם, גילה קשרים לארגון הטרור החזית העממית, אבל איש לא היה מוכן לרגע בו פוענח רצח בעקבות כך

שתפו :

play-rounded-fill

מדינת ישראל הכריזה על שישה ארגוני זכויות אדם בחברה הערבית כארגוני טרור. איתי ראובני מנהל מחלקת תקשורת ב NGO Monitor מכיר את הנושא מקרוב, שכן המחקר שלו ושל עמיתיו חשף את הזיקה העמוקה של ארגונים אלו לארגון הטרור הוותיק החזית העממית לשחרור פלסטין.

"ששת הארגונים שאנחנו מדברים עליהם, הם חלק מקבוצה של כ 13 ארגונים, שמצד אחד מוגדרים כארגוני זכויות אדם שעוסקים בחקלאות, זכויות נשים, זכויות אסירים וכיוצא בזה, ומצד שני לאורך השנים הם גילו יותר ויותר קשרים לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין", מסביר ראובני ומזכיר כי החזית העממית היא שהייתה אחראית לחטיפות המטוסים בשנות ה70 ועד לרצח הנערה רנה שנרב לפני שלוש שנים.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%a9-%d7%98%d7%99%d7%99%d7%97%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%99%d7%92%d7%aa%d7%95-%d7%9c%d7%9b%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%94%d7%95%d7%91%d7%99%d7%94-%d7%a1/

הוא מספר כיצד המחקר בו עסק חשף את המעורבות העמוקה של ארגונים אלו לטרור. "בשנת 2016 רצינו לנתח את אותם קבוצת ארגונים ולהבין מה קורה כשהאירופאים מזרימים לאותם ארגוני זכויות אדם מיליונים של מיליונים. ולהבין כמה כסף הולך לפעילות האנטי ישראלית הפוליטית, שכוללת לוחמה משפטית וחרמות על ישראל. ככל שבדקנו, ראינו שיותר ויותר בכירים בארגונים אלו קשורים בהווה או בעבר לארגון הטרור החזית העממית. הודענו על כך לקרנות המימון באירופה, אך הן התכחשו לכך".

נקודת המפנה הייתה ברצח רינה שנרב. "כשפוענח הרצח", נזכר ראובני, "כל אותם שמות שמצאנו בארגוני זכויות האדם היו אותם השמות שהשב"כ עצר על רצח רינה שנרב. היו אז כ50 עצורים, שישה מהם קשורים לרצח עצמו, ושניים הרוצחים עצמם, שהפעילו את מטען החבלה, כשאחד מהם הוא סמנכ"ל הכספים של אחד הארגונים שמקבלים מיליונים, וחברו רואה החשבון באותו ארגון".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

מה חדש כל המדינות באירופה עשו יד אחת עם אנגליה וארהב ודאגו לרצח 6 מליון יהודים כולל אוקראינה וחברותיה

אודי
אודי
1 שנה לפני

רק ״קיצור אברים״ יפתור הבעייה המדממת הזו ובודאי לא התעלמות מהבעייה! .

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום