חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגירת מעגל אישית: "6 שנים אחרי הפינוי מעמונה, יאושרו 1100 יח"ד בעמיחי"

עו"ד אביחי בוארון פונה יחד עם משפחתו וחבריו מעמונה בחורף 2017. שש שנים לאחר מכן, מסדירה הממשלה את ההתיישבות הצעירה בתשעה ישובים ותאשר 1100 יח"ד בישוב עמיחי שבנו בגוש שילה

שתפו :

תמר ניזרי, אבי רואה ואביחי בוארון באוהל המחאה נגד פינוי עמונה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הפיגועים הקשים בירושלים, הוחלט בקבינט המדיני-ביטחוני לאשר את הסדרתם של תשעה ישובים בהתיישבות הצעירה ביו"ש. כמו כן, הוחלט כי מועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי תכונס בימים הקרובים על מנת לאשר את בנייתן של יחידות דיור חדשות בישובים קיימים ביהודה ושומרון.

נציג יו"ש ברשימת הליכוד, עו"ד אביחי בוארון, אומר ליגאל מלכה: "זו אמירה ערכית של ממשלת ישראל, של מדינת ישראל, שאומרת לעולם ולאמריקנים אנחנו לא מסדירים ישובי קצה שקרובים לקו הירוק. אנחנו מדברים על ישובים בעומק השטח שניבאו שהם לא יישארו בהסכמי הקבע. ממשלת ישראל אומרת לעולם ולרש"פ שהישובים האלו יישארו בכל הסדר שיהיה, אם יהיה. הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

ברמה האישית, מספר עו"ד בוארון על סגירת מעגל מיוחדת שלו: "החודש, 6 שנים לאחר שפינו אותנו מעמונה, תונח על שולחן מועצת התכנון העליונה, תכנית לבניית 1100 יחידות נוספות בעמיחי. זה בעומק השטח, בגוש שילה, על כביש 60. זו אמירה לכל מבקשי רעתנו".

"אני מקווה שבאותה נחישות בה עוברת הרפורמה המשפטית, הממשלה תסדיר את תשעת הישובים האחרונים, אני מתפלל שבאותה נחישות יתוכננו וייבנו עוד אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון", הביע עו"ד בוארון תקווה.

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

השרה דיסטל: "משכנעים 9 מיליון אזרחים שעגבניה היא תפוח"

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום