חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארנון סגל עם נתונים מדהימים: כמה ערבים באמת יש בין הירדן לים?

ארנון סגל, כתב "מקור ראשון", אסף את הנתונים הדמוגרפיים לגבי יהודים בישראל ובתפוצות ולגבי הערבים ממערב לירדן - הנתונים מפתיעים

שתפו :

לדברי ארנון סגל, בעוד שבע או שמונה שנים רוב יהודי העולם יחיו בישראל, דבר שלא קרה מאז תקופת בית המקדש הראשון, כשמספר היהודים בעולם יהיה, כפי מספרם לפני השואה, 16 מיליון וחצי.

ארבעה גורמים משפיעים על הדמוגרפיה של היהודים בעולם: הילודה בישראל, הילודה של היהודים בחו"ל, ההתבוללות והעלייה לישראל.

נתון דרמטי שמציג סגל, הוא שיהודיה בישראל מביאה פי שניים ילדים מיהודיה בחו"ל, ואם משווים בין שנת 1945 ל- 2023, מוצאים שהיהדות בתפוצות מתמעטת, ובישראל הולכת וגדלה.

בראיון דנים עו"ד זיו מאור וארנון סגל במבחנים שונים שעל פיהם קובעים בארה"ב מיהו יהודי, אך בתמונה הכללית מתברר, שאוכלוסיית היהודים בארה"ב מתכווצת. על פי סקר מכון "פיו", מציין עו"ד זיו מאור: "האוכלוסיה החילונית בעלת שיעור הילודה הגבוה בעולם, היא של יהודים חילונים החיים בישראל, והאוכלוסיה החילונית בעלת שיעור הילודה הנמוך בעולם, היא של יהודים חילונים בארה"ב".

ברצועת עזה מתחוללת "דרמה היסטורית, שיכול מאוד להיות שתשנה מהיסוד את מספר הערבים ממערב לירדן", מדגיש ארנון סגל, ומוסיף שלפי אחד הדמוגרפים, מ-2015 חלו שני שינויים דרמטיים: האוכלוסיה היהודית בישראל מתחילה להפוך לגדולה בעולם, וחל שיוויון בילודה בין היהודים לערבים בישראל, ולכן אין איום דמוגרפי.

נקודה נוספת שמעלה ארנון סגל היא, שהזכאים לחוק השבות על פי החוק הקיים, יכולים להפוך את ישראל למדינה לא יהודית, ועל כן ישראל חייבת לשנות את חוק השבות, כדי שרק יהודים לפי הלכה יוכלו לעלות לארץ.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בר כוכבא
בר כוכבא
3 חודשים לפני

מטומטם. עם ישראל היה תמיד וישאר עם קטן ונרדף תודות לרבנים שעושים הכל כדי להקטין את עמנו. יש כל כך הרבה אנשים טובים בעולם שמוכנים להצטרף לעם היהודי ולישראל ולתרום להגנה ולדגשוג ארצנו והם נדחים על ידי רבנים שחיים בבועה פנאטית.

האמת
האמת
3 חודשים לפני
הגב ל  בר כוכבא

אתה מטומטם, בזכות זה שאנחנו שומרים על עצמנו ולא מתבוללים אנחנו קיימים אלפי שנים כשעמים עתיקים נעלמו. אתה ודומיך תעלמו וצאצאנו בני דת משה ימשיכו להעביר את הגחלת

בן נון
בן נון
3 חודשים לפני
הגב ל  האמת

אם מגיירים לא מתבוללים. למה לקלל. למה שנאת חינם?

ניר
ניר
3 חודשים לפני

בג"צ ואנשי מדינת כל אזרחיה היו ועדיין הסכנה הקיומית הגדולה ביותר על קיומו של העם היהודי, ולכל החולמים – אל תחשבו שהם יוותרו בקלות על חלומם ואל תזלזלו בכוחם.
האנשים האלה פועלים יומם וליל להשמדת מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, ונכון לרגע זה ידם על העליונה (גם אם בנקודות).
תיקון חוק השבות במהלך המלחמה היא רק דוגמא אחת קטנה מפועלם השטני.
מדובר בחבורה הרבה יותר מסוכנת מחמאס או מהחיזבאללה.
תתעוררו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום